• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

בר-לב הפגין מול בית מרן ראש הישיבה; קריאות להחרים את מאפיית אנג'ל

אז צריך ללחוץ על חברי הכנסת שיחוקקו חוק נגד הסתה נגד חרדים - יש חוק על כל קבוצות המיעוטים בארץ למעט חרדים - ושיטפלו בהם. אבל לא כל גברת שתפער את פיה צריכה לשבת אצלנו בשלחן השבת.
וכמדומני שכבר דיברו על זה פעם... אולי יעקב אשר
 
אז צריך ללחוץ על חברי הכנסת שיחוקקו חוק נגד הסתה נגד חרדים - יש חוק על כל קבוצות המיעוטים בארץ למעט חרדים - ושיטפלו בהם. אבל לא כל גברת שתפער את פיה צריכה לשבת אצלנו בשלחן השבת.
וכמדומני שכבר דיברו על זה פעם... אולי יעקב אשר
לפי הבנתי חוששים שהבג"ץ יפסול אם יחוקקו לפני פסקת ההתגברות ולכן צריך לחוקק אחרי.
כבר קימת פיסקה בנושא שגזענות זה על רקע גזע או אמונה ולא על רקע 'עד כמה אתה דתי' או סברא עקומה אחרת שממציא מוחם 'הנאור'
בקיצער בלשון חז"ל "וישראל זועקים ונאנחים אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים"
 
תמיד היו דיבורים כאלו. כבר בילדותי ראיתי חוברת שהוציאו ארגון -כמדומני בשם מנוף - שריכז התבטאויות מזעזעות כנגד ציבור שומרי התורה.
כמעצימים את זה הם מחחים וזה נותן להם תירוץ להמשיך לדוש בזה.
ברור שצריך להעמידד לדין משמעתי את כל מי שמדבר ככה, אבל לא יותר מדי לזעום ולהתלהם - הם אוהבים את זה וזה מייצר את השיח שהם רוצים
אני לא בא להצדיק שום אמירה ח״ו. אך מי שמבין מעט, יש הבדל בין אמירה אומללה על ידי אנשים אומללים, ברשת חברתית, בה אמירות אומללות מסוג כאלו זה חלק מהאוירה. לבין נציגת שידור אומללה שאומרת כדברים האלה בתקשורת שהיא מייצגת אותה.
עד כמה שהתקשורת לעולם לא הוציאה את החרדים בצורה נאה, יש הבדל בין איך להציג את הדברים, לבין אמירת מחשבתם ממש.
 
הנה מה שפורסם כעת:
"רן בוקר: ‏הודעת קשת בעקבות גלית גוטמן: ״לאור חומרת דבריה של גלית גוטמן בתכנית הבוקר ששודרה בשישי, נערך הבוקר בירור בקשת. במהלך הבירור הובהר לגלית כי התבטאויות מן הסוג הזה אינן מקובלות בשום דרך ואופן בגוף השידור. גוטמן, שהתנצלה כבר על הדברים, ביקשה לעשות זאת בשידור ולהבהיר את הדברים גם לצופי התכנית. סוכם שהיא תעשה זאת בפתיחת התכנית הבאה שלה בחמישי הקרוב"
בקיצור במקום עונש נותנים לה פרס, עוד חשיפה... נראה שהותר דמנו.
איפה פורסם, ומה פורסם? לא ראיתי ולא שמעתי מזה כלום.
 
חשבתי שאותם שדואגים לעדכן אותנו על איזו אמירה אומללה של האומלל התורן, יעדכנו גם על המתקפה של ראש הממשלה (הרשע) נגדם (כפי שהובא בהדרך היום)...
 
חזור
חלק עליון