אם לא נדפס איך הוציא תגובה?כמדומה שמישהו הוציא על זה פעם קונ' תגובה [שכחתי שמו], רק שלא כתב בכבוד הראוי וחבל, כי הקונ' הזה נגנב מהמחשב של המחבר ללא ידיעתו, ומי אמר שהוא היה מדפיסו עם הביטויים שנכתבו בו?
אם לא נדפס איך הוציא תגובה?כמדומה שמישהו הוציא על זה פעם קונ' תגובה [שכחתי שמו], רק שלא כתב בכבוד הראוי וחבל, כי הקונ' הזה נגנב מהמחשב של המחבר ללא ידיעתו, ומי אמר שהוא היה מדפיסו עם הביטויים שנכתבו בו?
לא נדפס, אלא נלקח מהמחשב של המחבר ללא ידיעתו.אם לא נדפס איך הוציא תגובה?
ספר מגן ציון השוכן במכון אור לציון?לא נדפס, אלא נלקח מהמחשב של המחבר ללא ידיעתו.
האם ידוע עד איזה סי' יהיה חלק ב'?הרב כבר נמצא בסוף ג'
מידיעה ברורה
כוונתך עד איזה סימן כי מסתמא יתחיל מסי' קעז, ובמאי דסליק [א'] פתח [ב']האם ידוע איזה סי' יהיה חלק ב'?
אינני זוכר פרטים, וגם אינני בטוח שהקונ' שעליו דיברתי חוזר על הקובץ הלקוח הזה, כך שבבקשה לקחת את דברי בערבון מוגבלספר מגן ציון השוכן במכון אור לציון?
מי המחבר? אין אותו באוצה"ח משום מהיש קונטרס אחד הנקרא 'מענה ציון' הנמצא תח"י....
ולזה אמרתימה אתה חושב שזה קל כל היום לרוץ מפה לשם כמה כבר יש כח.
ואז הרב ג''כ ילך ממקום למקוםת''ח אין להם מנוחה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא יגמר התפקיד של הרב הראשי יגיע תפקיד אחר..............ואכמ''ל
היה גם היה, וכתב עליו בילקו"י כמדומה פסח בצורה חריפה, שבספר הנ"ל העז לכתוב דברי בלע על מרן זיע"איש את הקונ' הזה שמסתמא היה למראה עיניו
לפי איך שנכתב בילקוט החדש כרך א' זה מובן שהרי חלק א הוא עד סימן קעו...הצג קובץ מצורף 20653
בילקו"י החדש עמ' תשנ"ו כתב: "ראה להלן סי' רכה סעי' מז".