amit26
Well-known member
שלום לכולם
כנראה שבדורינו זה הפוך ולכן קשה לי , מה הקושיה של הגמרא? הרי כמו שהאב הולך ודואג לבן לשידוך, למה שלא ידאג כך גם לבת? במיוחד שבימינו זה הנורמה - האב הולך לישיבה ומחפש בחור ת"ח לבת,ועוד משלם על כך הרבה כסף.
האם הקושייה היא כי בזמן הגמרא זה ממש לא היה מקובל,אלא הפניות לשידוך היו נעשים מבאי כוחו של הצד הגברי לבאי כוחה של הצד הנשי בלבד ולא ההפך?
למרות שבמעשה של ר ישמעאל עם המכוערת הענייה שהפכה ליפה אתה רואה שזה לא כך. אז מה העניין?
כנראה שבדורינו זה הפוך ולכן קשה לי , מה הקושיה של הגמרא? הרי כמו שהאב הולך ודואג לבן לשידוך, למה שלא ידאג כך גם לבת? במיוחד שבימינו זה הנורמה - האב הולך לישיבה ומחפש בחור ת"ח לבת,ועוד משלם על כך הרבה כסף.
האם הקושייה היא כי בזמן הגמרא זה ממש לא היה מקובל,אלא הפניות לשידוך היו נעשים מבאי כוחו של הצד הגברי לבאי כוחה של הצד הנשי בלבד ולא ההפך?
למרות שבמעשה של ר ישמעאל עם המכוערת הענייה שהפכה ליפה אתה רואה שזה לא כך. אז מה העניין?
נערך לאחרונה: