האם דנו פה בדעתו של הראשל"צ לגבי תתקבל ערבית בט' באב

בעמ' תקי' כתב שאחרי עמידה אומר קדיש תתקבל, כמו שכתב בחזו"ע. ואח"כ בעמ' תקיח' כתב שאחר איכה והקינות וקדושת ובא לציון אומר קדיש תתקבל (?) הרי אומרים שם קדיש דהוא עתיד לחדתא, וכ"כ ראשל"צ שליט"א בעצמו בעמ' תקטו'.
(לא נכנס כרגע לעובדה שהרב שליט"א חולק להדיא על החזו"ע בתפילת שחרית, וגם בתפילת ערבית לא כתב הרב ע"ה שיאמר קדיש תתקבל אחרי קדושת ובא לציון, וכן אחר שכתב הראשל"צ שליט"א לומר תתקבל בשחרית, הביא דברי מרן ע"ה בחזו"ע בביאורים שצריך לומר יהא שלמא)
 
נערך לאחרונה:
בעמ' תקי' כתב שאחרי עמידה אומר קדיש תתקבל, כמו שכתב בחזו"ע. ואח"כ בעמ' תקיח' כתב שאחר איכה והקינות וקדושת ובא לציון אומר קדיש תתקבל (?) הרי אומרים שם קדיש דהוא עתיד לחדתא, וכ"כ ראשל"צ שליט"א בעצמו בעמ' תקטו'.
שאלתי זאת כאן.
 
חזור
חלק עליון