במשנ''ב בסי' סג' מבואר שגם ברוך שם כבוד מלכותו מעכב את הכוונה.
והכוונה בברוך שם
במחזור המפורש שאל את הגרשז''א מה הכוונה וענה לו שיש פסוק בנחמיה ויברכו שם כבודך והמלבים מבאר שאנחנו מברכים את השם בהנהגה שהוא מתגלה אלינו ואנחנו מברכים שיתגדל ויתברך המלכות שלו.[ויש מי שאומר שהשם שראוי לכבד אותו]
והכוונה בברוך שם
במחזור המפורש שאל את הגרשז''א מה הכוונה וענה לו שיש פסוק בנחמיה ויברכו שם כבודך והמלבים מבאר שאנחנו מברכים את השם בהנהגה שהוא מתגלה אלינו ואנחנו מברכים שיתגדל ויתברך המלכות שלו.[ויש מי שאומר שהשם שראוי לכבד אותו]