ע"ה ס"ט
Well-known member
מאמר שקיבלתי.
יראי השם ישימו על ליבם שלא לקרא לבימ"ש זה בשם "עליון", כנהוג בעם, כיון שכידוע לכל, עליון יש רק אחד, ה' ית' שמו.
קריאת שם "עליון", גורם לתחושת כבוד ויראה פנימית כלפיו, כדתקנו חז"ל בתפילה בלשון "אל עליון".
וכ"ה כלפי כל גורם שהוא [שגורם הרגשת כבוד לפחות בתת-מודע], ועל כן יש להיזהר בשימוש בכינוי זה, שישמש רק בקודש. ואילו שימוש בכינוי 'עליון', לגורם השייך לצד היפך הקודש, יש בכך גם משום חילול הקודש וחילול ש"ש וגם השפעה פנימית על החשיבה וההתייחסות השכלית והרגשית לאותו גורם, ובנ"ד, לבג"ץ ולשפלי בנ"א הפועלים בו עוון ואוון.
ההשפעה הינה על המחשבה, המעשים, הדיבורים וההתייחסות האישית והציבורית כלפי ארגון כופר זה ו"שופטיו", הפועלים ללא הרף נגד תורת ה' וציבור יר"ש ומנהיגיו.
היחס הסלחני והמכובד כלפיהם, גם מקרב בני הציבור החרדי ושלוחיו, נובע ומתחיל כנראה בעיקר מבעיה זו. ועל יראי ה' להיזהר מכך. על כן ראוי לנקוט בלשון של 'בית המשפט המכנה את עצמו עליון' וכד'. וכולם מבינים...
אמרנו את הדברים לשניים מפוסקי הדור, ת"ח מופלגים, ואחר ששקלום הודו כי לא שמו לבם לעניין זה, הסכימו והצדיקו את הדברים לחלוטין.
אלא שאין די בכך, כי מצוה עלינו גם לבזותם בכינויי גנאי, כמש"כ רש"י על הפס' "ואיבדתם את שמם" (פרשת ראה יב, ג) וז"ל: "לכנות להם שם לגנאי, בית גליא קורין לה בית כריא, עין כל עין קוץ" עכ"ל. ודבריו מבוססים על דברי הגמ' ע"ז (מו:), וכמובא במדרש תנאים (דברים מכילתא ג.) וז"ל: "שנה את שמם. שמעת ששמם בריה, קרא שמם גלליא (רעי של בהמה). שמעת שמה פני בעל, קרא שמה פני כלב[1]. שמעת שמה עין כוס, קרא שמה עין קוץ", עכ"ל.
ומעתה אפשר וצריך לקרא שמו של ביהמ"ש המכנה את עצמו עליון, בשם "בימ"ש הכיליון" או "בימ"ש החידלון" או "בימ"ש הביזיון" וכיוצ"ב.ונראה שמקיים בזה מצוות עשה של "ואיבדתם את שמם", שלרבי אליעזר בגמ' (ע"ז מה:) הכוונה לעקר ולשרש ע"ז, ולשון הגמ' (תמורה כח:): "ואיבדתם את שמם-כל העשוי לשמם", עכ"ל. וי"ל שמוסד כופר ומזיק זה נכלל בהגדרה זו.
ושייכים הדברים גם באותן נשים מרושעות שבתקשורת ה'חופשית' [ולמגינת לב, גם בתקשורת ה'חרדית' והדתית, בשוגג] מכנים אותן "נשות הכותל", (על"פ). ופלא איך גם רבנים ואנשים חרדים וכן אנשי תקשורת חרדית לא שמים לב גם לבזיון זה, וכל מי שמבין ומדקדק קצת בלשון הקודש, אמור להבחין שאין לבזות כך את המקום המקודש לנו, שהרי משמעות סמיכות המילים הינה שכביכול יש שייכות של קדושה חיובית של כופרות אלה לשריד בית מקדשנו הכותל המערבי.
בשלמא, ולהבדיל אא"ה, מסמיכים שמות בעניינים אחרים השייכים לקדושה כגון: 'רב הכותל'. וכגון: "בנות ישראל" או "נשות-הדסה" [כמה נשים שבע"ה מזרימות עשרות מליוני ₪ כל שנה לבי"ח הדסה, תרומה המאפשרת את המשך קיומו של ביה"ח], וכגון: "יוסי בן יוחנן איש ירושלים..." [אבות א, ה[.. וכן בהקשרים נוספים, כבתוה"ק:"משה איש הא-לוהים"[2] . וכ"ה לעניין הביטוי השגור "בני תורה".
ועל כן ראויים כינויים כאלה, המעוררים יראת כבוד והערכה, דוקא לשייכים בקודש. וכמו שמכנים גם בימינו את "ביה"ד הרבני הגדול"[3], כיאה למעמדו, לנושאו על פני כל שאר בתי הדין. וכש"כ שתקנו חז"ל בתפילות: "הא-ל הגדול..." וכן נקראים אנשי "הכנסת הגדולה" וכן על זה הדרך.
ואחר כל זאת ברור ופשוט שאין לכנותן "נשות הכותל" אלא ראויות לשם "נחשות הכותל" או "נשות ההוסטל"[4], כדי להחדיר ללבבות את האמת והמסר ליחס הראוי כלפיהן, בחינת "ואיבדתם את שמם", ובנ"ד, את שמן[5]. בבי"א.
וכשם שהלך זרזיר אצל עורב, כן נו"ט אלה, בג"צ והן, התחברו להרע.
ולנו לא נותר אלא להתחזק גם בתפילה ל-ה' ית' :"הסר ממנו יגון ואנחה..."
דברי הזוה"ק, והגר"א והג"ר אלחנן וסרמן, על ער"ר [ערב רב רשעים] השולטים בדורנו.
רבים מאד מופתעים ותוהים נוכח ההתרחשויות הקשות ותהליך וההתדרדרות הרוחנית הנוראה כאן במד"י , בפרט בעשרים השנים האחרונות, ובפרט ועוד יותר, משנה לשנה...
והאמת הינה שלא ניתן היה לפענח את המסתתר מאחורי הדברים, לולא גילו לנו חכמנו ע"ה, בפרט בזוהר הקדוש, את פתרון ה'תעלומה': איך הופתענו עד כדי כך ואיך הגענו לכך?! והאם ומה יש לעשות כדי לעצור את ההתדרדרות הנוראה ?
והרי היא לפניכם בלשון הזוהר הקדוש[6]– מתורגם ללשוננו, המתארת שיחה בין אליהו הנביא לנשמת משה רבינו, "הרועה הנאמן":" אמר אליהו. רועה הנאמן[7], הגיעה השעה שאני צריך לעלות למעלה בשבועה. אמור את משאלתך. שהרי בשבילך אני רוצה לעלות, שנתן לי הקב"ה רשות להתגלות לך בבית אסורים שלך, קבורה שלך ולעשות עימך טובה. שאתה מחולל מעוונות העם. אמר לו הרועה הנאמן: בשבועה עליך בשם ה' לבל תאחר בכל יכולתך (להזכירני למעלה) שהרי אני בצער גדול. כמו שנאמר "ויפן כה וכה וירא כי אין איש" עוזר לי, להוציאני מצער הזה באותה קבורה. שנאמר עלי "ויתן רשעים קברו". ואין מכירין אותי. ואני חשוב בעיניהם בין ערב רב הרשעים, ככלב מת ומוסרח ביניהם. כי חכמת הסופרים תסרח ביניהם בכל עיר ועיר. ובכל מקום שישראל מפוזרים עמהם בין המלכויות, מתהדרים[8] אותם ערב רב להיות רועים על ישראל צאן הקב"ה. שנאמר בהם "ואתם צאני צאן מרעיתי, אדם אתם". ואין יכולת לישראל לעשות טוב עם ת"ח. אנשי חיל ויראי ה' מסובבים מעיר לעיר ולא יחוננו. ומחרימים הערב רב ביניהם שלא יתנו לת"ח בכמה מקומות אלא דבר קצוב[9] , שלא תהיה תקומה לנפילתם. ואפילו חיי שעה[10], אין נותנין להם. וכל החכמים אנשי חיל יראי חטא בצער בדוחק וביגון. חשובים כלבים . בנים המסולאים בפז איכה נחשבו נבלי חרש בראש כל חוצות שאין מוצאים אכסניא ביניהם. ואותם ערב רב עשירים[11], בשלווה ובשמחה. בלי צער ובלי יגון כלל. גזלנים ובעלי שוחד[12] , הם דיינים[13] וראשי העם[14], כי מלאה הארץ חמס מפניהם[15]. עליהם נאמר "היו צריה לראש". בשבועה עליך אליהו פעם שנית בחיי ה' צבאות אלוהי ישראל יושב הכרובים, שכל אלה הדברים אל יפלו מפיך בכל יכולתך. לדבר אותם לפני הקב"ה ולהראות את הדוחק שלהם".
ועל דברי הזהר האלה, כ' הגר"א (ספר אבן שלמה פרק יא) שהם מנהיגי העם השונאים את הקדושה.
והוסיף הג"ר אלחנן וסרמן הי"ד "ואם רואים אנו כיום כופרים שהם מנהיגי העם, מתאשרים בכך דבריו של הגאון מוילנא, שאלה הם ילדי הערב רב" (עקבתא דמשיחא)
ונוסיף את דברי הגמ' פסחים [מט:] "תני רבי חיא: גדולה שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמיד חכם יותר משנאה ששונאין עובדי כוכבים את ישראל ונשותיהן יותר מהן". וזה סוד מה שבשנים האחרונות בעיקר, רואות עינינו על "פריחת" "ארגוני נשים" ששמו להם למטרה להילחם בכל הקדוש , במסווה של "קידום מעמד האשה", "שיוויון", "דמוקרטיה" וכד'.
הבאנו את הדברים כיון שרובא דרובא דרובא של הציבור וכן חלק גדול מהרבנים [ובפרט רבני הדת"ל] ואפילו ת"ח, אינם מודעים לכך וטועים לחשוב שמדובר ביהודים תינו"ש [תינוקות שנשבו] , ומתפלאים ו"מופתעים" כל פעם מחדש למה הם עושים כך ל"אחיהם, עצמם ובשרם", כביכול, ונפק"מ שתולים תקוות שזה ישתנה ופועלים בהתאם להבנה זו, המוטעית מיסודה ומשפיעה על כל ההתייחסות וה"טיפול" בעניין.ולכן נכשלים מולם שוב ושוב.
לחשוב בטעות שהם "תינוקות שנשבו", או להבין את האמת, שאין הם יהודים, זה הבדל שמיים וארץ !
להצלחת המאבק, חיוני להבין את המציאות באמת.והאמת הינה מה שהזוה"ק מגלה לנו: שמדובר בגויים, ערב רב רשעים, שלא רק שאינם יהודים אלא הם שונאי ישראל הגדולים ביותר, שונאי ה' ושונאי התורה הקדושה ומטרתם לכלות את הקדושה ח"ו, ואת כל מי שמייצג קדושה או עומד בדרכם. כך שממילא לא ניתן לחשוב ולו לרגע שהם ישפרו את מעשיהם או שניתן להגיע עימם להבנות והסדרים. ידיעה זו משפיעה על כל ההתייחסות וה'טיפול' בהם, להצלת עולם התורה וכו'.
כיון שרק ידיעה אמיתית ונכונה, מובילה לפירוש נכון של מעשיהם הרעים של אותם ער"ר [כגון יבוא כמה שיותר נכרים כדי להיות רוב המשמר את שילטונם, מחיקת סימון "יהודי" מ"תעודת הזהות", הרס מערך הכשרות כדי לטמא ולטמטם הלבבות המתנגדים לטומאתם, הרס מערך הגיור כדי לגרום התבוללות ואיבוד הזהות היהודית ח"ו... וכו' וכו'...] הבנת הדברים אל נכון, צריכה לבוא לידי ביטוי, בין היתר, בהסברה חזקה רחבה וחכמה במלחמה על "דעת הקהל", הציבור, למשוך אותם אלינו ולא ילכו ח"ו אחריהם שבי, שוב כבדור המדבר[16]
[1] א' מסימני הגאולה "פני הדור (כלומר בג"צ, המחשיב את עצמו ומשכנע עמך כי הם 'פנים היפות' של מד"י...) כפני הכלב" [סוטה מט: וסנהדרין]
[2] (דברים לג,א), שמשמעותו כמבואר בזהר ש"איש הא-להים" היינו "בעלה דמטרוניתא" (על דרך "איש נעמי", המתייחס לבעלה של נעמי) ש"א-להים" היינו כינוי לשכינה. וכן מצינו שמזכירים במקורות שמו של צדיק בצירוף הכינוי "איש הא-להים", גם בדוד המלך (דברי הימים ב יח ד(, בשמעיה (מלכים א יב כב), באלישע (מלכים ב ה ח) ועוד. ובמדרש תנאים (דברים פרק לג פסוק א) כ' כי "איש הא-להים" – מלמד שהיה מברך והקב"ה מקיים וכן דמע"ה אומר (ש"ב כג ג) צדיק מושל יראת א-להים. והרמב"ן כ' :"איש הא-להים" – להגיד כי ברכתו מקויימת, כי איש א-להים היה, ותפילת ישרים רצונו. והראב"ע פירש: "איש הא-להים" להודיע כי בנבואה ברך אותם. ובפירוש ר' יוסף בכור שור כ': " איש הא-להים" פירוש: שלוחו של מקום.
[3] וכנראה מקור העניין מחז"ל, על פי הפס' :"כי יפלא ממך דבר...וקמת ועלית אל המקום..." (שופטים יז,ח) ובגמ' סנהדרין (פז.) כ' :"...שלושה בתי דינין היו בירושלים...פתח הר הבית....פתח העזרה...ואחד יושב בלשכת הגזית...אם שמעו...ואם לאו, אלו ואלו באין לבית דין הגדול שבלשכת הגזית, שמשם תורה יוצאה לכל ישראל, שנאמר: "מן המקום ההוא אשר יבחר ה' ".
[4] או סתם "רישעות הכותל" "נשות השינאה/הטומאה" וכד'
[5]בשיעורו השבועי ברדיו [שו"ת], גיחך עליהן חתנא דבי נשיאה, הגאון הרב אהרון בוטבול שליט"א, בחינת עושה ליצנותא מע"ז, וליגלג עליהן באומרו שכוונתן לתבוע בבג"ץ, את.... בורא עולם....בטענה של אפליה חמורה כלפיהן, בכך שרק נשים יולדות, "ומדוע לא ילדו גם האנשים ??..."... ולולא היה הנושא רציני וכואב, הייתי מוסיף שודאי היה בג"ץ מקבל את התביעה והיה נותן "החלטה" לבורא עולם שעליו להשיב להם תוך ז' יום... אלה הם ליצני דורנו, חוכא ואיטלולא. ה"י מהם.
[6] רעיא מהימנא (כי תבא) על הפסוק "וגם ערב רב עלה איתם" שמות יב, לח. ופרשת נשא.
[7] כינוי למשה רבינו ע"ה.ואחז"ל שנשמתו מתפשטת בכל דור ודור ושורה בת"ח שבדור.ומזה מובנת השיחה הרבה יותר.
[8] הכוונה משתלטים.הנה לשון הזוה"ק :" ואתהדרו אינון ערב רב". מפרש ה"מתוק מדבש" שנעשו הער"ר שליטים על ישראל "כי הם ממנים את עצמם למנהיגים עליהם". וכידוע שגם במדינת ישראל, בדיוק כמו שחזה הזוה"ק [ממרחק של כ- 1900 שנים], ה"שופטים" המכנים את עצמם "בג"ץ", כידוע ממנים את עצמם באופן לא דמוקרטי, אלא 'דיקטטורי'-כפייתי, בלא שיבחרו ע"י העם או ע"י נבחרי העם.
וכבר כ' בגמ' סנהדרין צ"ח, אמר רבי שמלאי משום רבי אלעזר בר"ש אין בן דוד בא עד שיכלו כל שופטים... מישראל [בבי"א], שנאמר) ישעיהו א): "ואשיבה ידי עליך ואצרוף כבור סיגיך וגו' ואשיבה שופטיך..." .וכמה נאה להליץ עליהם את דברי הגמ' ב"ב [ד.] שנאמרו על הורדוס:" אם זיינך עלך, ספרך כאן, לא רכא ולא בר רכא את, הורדוס עבדא קלניא מתעביד".
[9] קצבאות לשומרי תורה ומצוות : לישיבות, לילודה וכד'.
[10] יוקר המחיה, חוסר וקושי בהשגת דיור בסיסי למגורים וכד'.
[11] מערכות המשפט והתשקורת מקבלים כידוע תקציבי ענק מארגונים שונאי ישראל ורפורמים מגרמניה וממרכזים אנטישמיים אחרים, המזרימים להם סכומי עתק גם כמשכורות, כדי שימשיכו לשלוט [באופן כפייתי במסווה 'דמוקרטי'] ולהשליט את האג'נדה הכפרנית שלהם על עמ"י, היל"ת.
[12] ה'תיקים' שלהם [שוחד וכד'], אם מישהו מגלה, מושתקים ונגנזים מיד בתואנות שונות...ובודאי לא מקבלים סיקור תקשורתי וכש"כ 'טיפול' משפטי...
[13] אמר שלמה המלך ע"ה [קהלת ג, טז]:" ועוד ראיתי תחת השמש מקום המשפט שמה הרשע ומקום הצדק שמה הרשע " ושפיר מובן למה קראו שמם בית "משפט" "גבוה" ל"צדק".
[14] המורכבים ופועלים באמצעות ג' מע' רשע:מע' המשפט, מע' התקשורת, מע' השלטון. במציאות הם "ראשי העם" שמכתיבים בפועל, אפילו לנבחרי הציבור, לעשות כרצונם והשקפתם הכפרנית המעוותת [ובתוכם גם חובשי כיפות].
[15] ארגון החמס ועוד ארגונים שונאי ישראל, מקבלים הגנה משפטית מלאה ומקיפה דרך ארגוני השמאל ומע' המשפט.וכן כידוע שאותם ער"ר עצמם שרוממות הדמוקרטיה בגרונם, לא מעט מהם נגועים קשות בענייני שוחד וגזל, על אף משכורות העתק ששודדים לעצמם מהקופה הציבורית.
[16]אמנם ישנו קושי גדול לדעת מי באמת ערב רב רשע ומי סתם תינוק שנשבה, בפרט שהם מעורבבים בתוכנו ונראים "ישראלים" או "יהודים" ואף "דתיים" לכל דבר, לכן הנושא מורכב ומסובך הרבה יותר משנראה, וצריך זהירות רבה בהסברת עניין זה לציבור, ונדרשת הנחייה מדוקדקת של ת"ח בקיאים בעניין, חכמי וגדולי ישראל שליט"א ברמה האישית והציבורית. ממנה יובן כיצד להינצל מרעתם וכיצד לפעול נגדם ולהשבית את מאוויהם הכמוסים, להפוך את עם ישראל לגוי ככל אומות העולם.
חילול שם שמים וטעות גדולה, לכנות את בג"צ [ושות'] בשם: 'העליון'
יראי השם ישימו על ליבם שלא לקרא לבימ"ש זה בשם "עליון", כנהוג בעם, כיון שכידוע לכל, עליון יש רק אחד, ה' ית' שמו.
קריאת שם "עליון", גורם לתחושת כבוד ויראה פנימית כלפיו, כדתקנו חז"ל בתפילה בלשון "אל עליון".
וכ"ה כלפי כל גורם שהוא [שגורם הרגשת כבוד לפחות בתת-מודע], ועל כן יש להיזהר בשימוש בכינוי זה, שישמש רק בקודש. ואילו שימוש בכינוי 'עליון', לגורם השייך לצד היפך הקודש, יש בכך גם משום חילול הקודש וחילול ש"ש וגם השפעה פנימית על החשיבה וההתייחסות השכלית והרגשית לאותו גורם, ובנ"ד, לבג"ץ ולשפלי בנ"א הפועלים בו עוון ואוון.
ההשפעה הינה על המחשבה, המעשים, הדיבורים וההתייחסות האישית והציבורית כלפי ארגון כופר זה ו"שופטיו", הפועלים ללא הרף נגד תורת ה' וציבור יר"ש ומנהיגיו.
היחס הסלחני והמכובד כלפיהם, גם מקרב בני הציבור החרדי ושלוחיו, נובע ומתחיל כנראה בעיקר מבעיה זו. ועל יראי ה' להיזהר מכך. על כן ראוי לנקוט בלשון של 'בית המשפט המכנה את עצמו עליון' וכד'. וכולם מבינים...
אמרנו את הדברים לשניים מפוסקי הדור, ת"ח מופלגים, ואחר ששקלום הודו כי לא שמו לבם לעניין זה, הסכימו והצדיקו את הדברים לחלוטין.
אלא שאין די בכך, כי מצוה עלינו גם לבזותם בכינויי גנאי, כמש"כ רש"י על הפס' "ואיבדתם את שמם" (פרשת ראה יב, ג) וז"ל: "לכנות להם שם לגנאי, בית גליא קורין לה בית כריא, עין כל עין קוץ" עכ"ל. ודבריו מבוססים על דברי הגמ' ע"ז (מו:), וכמובא במדרש תנאים (דברים מכילתא ג.) וז"ל: "שנה את שמם. שמעת ששמם בריה, קרא שמם גלליא (רעי של בהמה). שמעת שמה פני בעל, קרא שמה פני כלב[1]. שמעת שמה עין כוס, קרא שמה עין קוץ", עכ"ל.
ומעתה אפשר וצריך לקרא שמו של ביהמ"ש המכנה את עצמו עליון, בשם "בימ"ש הכיליון" או "בימ"ש החידלון" או "בימ"ש הביזיון" וכיוצ"ב.ונראה שמקיים בזה מצוות עשה של "ואיבדתם את שמם", שלרבי אליעזר בגמ' (ע"ז מה:) הכוונה לעקר ולשרש ע"ז, ולשון הגמ' (תמורה כח:): "ואיבדתם את שמם-כל העשוי לשמם", עכ"ל. וי"ל שמוסד כופר ומזיק זה נכלל בהגדרה זו.
ושייכים הדברים גם באותן נשים מרושעות שבתקשורת ה'חופשית' [ולמגינת לב, גם בתקשורת ה'חרדית' והדתית, בשוגג] מכנים אותן "נשות הכותל", (על"פ). ופלא איך גם רבנים ואנשים חרדים וכן אנשי תקשורת חרדית לא שמים לב גם לבזיון זה, וכל מי שמבין ומדקדק קצת בלשון הקודש, אמור להבחין שאין לבזות כך את המקום המקודש לנו, שהרי משמעות סמיכות המילים הינה שכביכול יש שייכות של קדושה חיובית של כופרות אלה לשריד בית מקדשנו הכותל המערבי.
בשלמא, ולהבדיל אא"ה, מסמיכים שמות בעניינים אחרים השייכים לקדושה כגון: 'רב הכותל'. וכגון: "בנות ישראל" או "נשות-הדסה" [כמה נשים שבע"ה מזרימות עשרות מליוני ₪ כל שנה לבי"ח הדסה, תרומה המאפשרת את המשך קיומו של ביה"ח], וכגון: "יוסי בן יוחנן איש ירושלים..." [אבות א, ה[.. וכן בהקשרים נוספים, כבתוה"ק:"משה איש הא-לוהים"[2] . וכ"ה לעניין הביטוי השגור "בני תורה".
ועל כן ראויים כינויים כאלה, המעוררים יראת כבוד והערכה, דוקא לשייכים בקודש. וכמו שמכנים גם בימינו את "ביה"ד הרבני הגדול"[3], כיאה למעמדו, לנושאו על פני כל שאר בתי הדין. וכש"כ שתקנו חז"ל בתפילות: "הא-ל הגדול..." וכן נקראים אנשי "הכנסת הגדולה" וכן על זה הדרך.
ואחר כל זאת ברור ופשוט שאין לכנותן "נשות הכותל" אלא ראויות לשם "נחשות הכותל" או "נשות ההוסטל"[4], כדי להחדיר ללבבות את האמת והמסר ליחס הראוי כלפיהן, בחינת "ואיבדתם את שמם", ובנ"ד, את שמן[5]. בבי"א.
וכשם שהלך זרזיר אצל עורב, כן נו"ט אלה, בג"צ והן, התחברו להרע.
ולנו לא נותר אלא להתחזק גם בתפילה ל-ה' ית' :"הסר ממנו יגון ואנחה..."
WX
שלטון הערב רב במד"י בכלל, ובמע' המשפט בפרט
שלטון הערב רב במד"י בכלל, ובמע' המשפט בפרט
דברי הזוה"ק, והגר"א והג"ר אלחנן וסרמן, על ער"ר [ערב רב רשעים] השולטים בדורנו.
רבים מאד מופתעים ותוהים נוכח ההתרחשויות הקשות ותהליך וההתדרדרות הרוחנית הנוראה כאן במד"י , בפרט בעשרים השנים האחרונות, ובפרט ועוד יותר, משנה לשנה...
והאמת הינה שלא ניתן היה לפענח את המסתתר מאחורי הדברים, לולא גילו לנו חכמנו ע"ה, בפרט בזוהר הקדוש, את פתרון ה'תעלומה': איך הופתענו עד כדי כך ואיך הגענו לכך?! והאם ומה יש לעשות כדי לעצור את ההתדרדרות הנוראה ?
והרי היא לפניכם בלשון הזוהר הקדוש[6]– מתורגם ללשוננו, המתארת שיחה בין אליהו הנביא לנשמת משה רבינו, "הרועה הנאמן":" אמר אליהו. רועה הנאמן[7], הגיעה השעה שאני צריך לעלות למעלה בשבועה. אמור את משאלתך. שהרי בשבילך אני רוצה לעלות, שנתן לי הקב"ה רשות להתגלות לך בבית אסורים שלך, קבורה שלך ולעשות עימך טובה. שאתה מחולל מעוונות העם. אמר לו הרועה הנאמן: בשבועה עליך בשם ה' לבל תאחר בכל יכולתך (להזכירני למעלה) שהרי אני בצער גדול. כמו שנאמר "ויפן כה וכה וירא כי אין איש" עוזר לי, להוציאני מצער הזה באותה קבורה. שנאמר עלי "ויתן רשעים קברו". ואין מכירין אותי. ואני חשוב בעיניהם בין ערב רב הרשעים, ככלב מת ומוסרח ביניהם. כי חכמת הסופרים תסרח ביניהם בכל עיר ועיר. ובכל מקום שישראל מפוזרים עמהם בין המלכויות, מתהדרים[8] אותם ערב רב להיות רועים על ישראל צאן הקב"ה. שנאמר בהם "ואתם צאני צאן מרעיתי, אדם אתם". ואין יכולת לישראל לעשות טוב עם ת"ח. אנשי חיל ויראי ה' מסובבים מעיר לעיר ולא יחוננו. ומחרימים הערב רב ביניהם שלא יתנו לת"ח בכמה מקומות אלא דבר קצוב[9] , שלא תהיה תקומה לנפילתם. ואפילו חיי שעה[10], אין נותנין להם. וכל החכמים אנשי חיל יראי חטא בצער בדוחק וביגון. חשובים כלבים . בנים המסולאים בפז איכה נחשבו נבלי חרש בראש כל חוצות שאין מוצאים אכסניא ביניהם. ואותם ערב רב עשירים[11], בשלווה ובשמחה. בלי צער ובלי יגון כלל. גזלנים ובעלי שוחד[12] , הם דיינים[13] וראשי העם[14], כי מלאה הארץ חמס מפניהם[15]. עליהם נאמר "היו צריה לראש". בשבועה עליך אליהו פעם שנית בחיי ה' צבאות אלוהי ישראל יושב הכרובים, שכל אלה הדברים אל יפלו מפיך בכל יכולתך. לדבר אותם לפני הקב"ה ולהראות את הדוחק שלהם".
ועל דברי הזהר האלה, כ' הגר"א (ספר אבן שלמה פרק יא) שהם מנהיגי העם השונאים את הקדושה.
והוסיף הג"ר אלחנן וסרמן הי"ד "ואם רואים אנו כיום כופרים שהם מנהיגי העם, מתאשרים בכך דבריו של הגאון מוילנא, שאלה הם ילדי הערב רב" (עקבתא דמשיחא)
ונוסיף את דברי הגמ' פסחים [מט:] "תני רבי חיא: גדולה שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמיד חכם יותר משנאה ששונאין עובדי כוכבים את ישראל ונשותיהן יותר מהן". וזה סוד מה שבשנים האחרונות בעיקר, רואות עינינו על "פריחת" "ארגוני נשים" ששמו להם למטרה להילחם בכל הקדוש , במסווה של "קידום מעמד האשה", "שיוויון", "דמוקרטיה" וכד'.
הבאנו את הדברים כיון שרובא דרובא דרובא של הציבור וכן חלק גדול מהרבנים [ובפרט רבני הדת"ל] ואפילו ת"ח, אינם מודעים לכך וטועים לחשוב שמדובר ביהודים תינו"ש [תינוקות שנשבו] , ומתפלאים ו"מופתעים" כל פעם מחדש למה הם עושים כך ל"אחיהם, עצמם ובשרם", כביכול, ונפק"מ שתולים תקוות שזה ישתנה ופועלים בהתאם להבנה זו, המוטעית מיסודה ומשפיעה על כל ההתייחסות וה"טיפול" בעניין.ולכן נכשלים מולם שוב ושוב.
לחשוב בטעות שהם "תינוקות שנשבו", או להבין את האמת, שאין הם יהודים, זה הבדל שמיים וארץ !
להצלחת המאבק, חיוני להבין את המציאות באמת.והאמת הינה מה שהזוה"ק מגלה לנו: שמדובר בגויים, ערב רב רשעים, שלא רק שאינם יהודים אלא הם שונאי ישראל הגדולים ביותר, שונאי ה' ושונאי התורה הקדושה ומטרתם לכלות את הקדושה ח"ו, ואת כל מי שמייצג קדושה או עומד בדרכם. כך שממילא לא ניתן לחשוב ולו לרגע שהם ישפרו את מעשיהם או שניתן להגיע עימם להבנות והסדרים. ידיעה זו משפיעה על כל ההתייחסות וה'טיפול' בהם, להצלת עולם התורה וכו'.
כיון שרק ידיעה אמיתית ונכונה, מובילה לפירוש נכון של מעשיהם הרעים של אותם ער"ר [כגון יבוא כמה שיותר נכרים כדי להיות רוב המשמר את שילטונם, מחיקת סימון "יהודי" מ"תעודת הזהות", הרס מערך הכשרות כדי לטמא ולטמטם הלבבות המתנגדים לטומאתם, הרס מערך הגיור כדי לגרום התבוללות ואיבוד הזהות היהודית ח"ו... וכו' וכו'...] הבנת הדברים אל נכון, צריכה לבוא לידי ביטוי, בין היתר, בהסברה חזקה רחבה וחכמה במלחמה על "דעת הקהל", הציבור, למשוך אותם אלינו ולא ילכו ח"ו אחריהם שבי, שוב כבדור המדבר[16]
בתחינה ל-ה': "השיבה שופטינו כבראשונה ויועצנו כבתחילה".
[1] א' מסימני הגאולה "פני הדור (כלומר בג"צ, המחשיב את עצמו ומשכנע עמך כי הם 'פנים היפות' של מד"י...) כפני הכלב" [סוטה מט: וסנהדרין]
[2] (דברים לג,א), שמשמעותו כמבואר בזהר ש"איש הא-להים" היינו "בעלה דמטרוניתא" (על דרך "איש נעמי", המתייחס לבעלה של נעמי) ש"א-להים" היינו כינוי לשכינה. וכן מצינו שמזכירים במקורות שמו של צדיק בצירוף הכינוי "איש הא-להים", גם בדוד המלך (דברי הימים ב יח ד(, בשמעיה (מלכים א יב כב), באלישע (מלכים ב ה ח) ועוד. ובמדרש תנאים (דברים פרק לג פסוק א) כ' כי "איש הא-להים" – מלמד שהיה מברך והקב"ה מקיים וכן דמע"ה אומר (ש"ב כג ג) צדיק מושל יראת א-להים. והרמב"ן כ' :"איש הא-להים" – להגיד כי ברכתו מקויימת, כי איש א-להים היה, ותפילת ישרים רצונו. והראב"ע פירש: "איש הא-להים" להודיע כי בנבואה ברך אותם. ובפירוש ר' יוסף בכור שור כ': " איש הא-להים" פירוש: שלוחו של מקום.
[3] וכנראה מקור העניין מחז"ל, על פי הפס' :"כי יפלא ממך דבר...וקמת ועלית אל המקום..." (שופטים יז,ח) ובגמ' סנהדרין (פז.) כ' :"...שלושה בתי דינין היו בירושלים...פתח הר הבית....פתח העזרה...ואחד יושב בלשכת הגזית...אם שמעו...ואם לאו, אלו ואלו באין לבית דין הגדול שבלשכת הגזית, שמשם תורה יוצאה לכל ישראל, שנאמר: "מן המקום ההוא אשר יבחר ה' ".
[4] או סתם "רישעות הכותל" "נשות השינאה/הטומאה" וכד'
[5]בשיעורו השבועי ברדיו [שו"ת], גיחך עליהן חתנא דבי נשיאה, הגאון הרב אהרון בוטבול שליט"א, בחינת עושה ליצנותא מע"ז, וליגלג עליהן באומרו שכוונתן לתבוע בבג"ץ, את.... בורא עולם....בטענה של אפליה חמורה כלפיהן, בכך שרק נשים יולדות, "ומדוע לא ילדו גם האנשים ??..."... ולולא היה הנושא רציני וכואב, הייתי מוסיף שודאי היה בג"ץ מקבל את התביעה והיה נותן "החלטה" לבורא עולם שעליו להשיב להם תוך ז' יום... אלה הם ליצני דורנו, חוכא ואיטלולא. ה"י מהם.
[6] רעיא מהימנא (כי תבא) על הפסוק "וגם ערב רב עלה איתם" שמות יב, לח. ופרשת נשא.
[7] כינוי למשה רבינו ע"ה.ואחז"ל שנשמתו מתפשטת בכל דור ודור ושורה בת"ח שבדור.ומזה מובנת השיחה הרבה יותר.
[8] הכוונה משתלטים.הנה לשון הזוה"ק :" ואתהדרו אינון ערב רב". מפרש ה"מתוק מדבש" שנעשו הער"ר שליטים על ישראל "כי הם ממנים את עצמם למנהיגים עליהם". וכידוע שגם במדינת ישראל, בדיוק כמו שחזה הזוה"ק [ממרחק של כ- 1900 שנים], ה"שופטים" המכנים את עצמם "בג"ץ", כידוע ממנים את עצמם באופן לא דמוקרטי, אלא 'דיקטטורי'-כפייתי, בלא שיבחרו ע"י העם או ע"י נבחרי העם.
וכבר כ' בגמ' סנהדרין צ"ח, אמר רבי שמלאי משום רבי אלעזר בר"ש אין בן דוד בא עד שיכלו כל שופטים... מישראל [בבי"א], שנאמר) ישעיהו א): "ואשיבה ידי עליך ואצרוף כבור סיגיך וגו' ואשיבה שופטיך..." .וכמה נאה להליץ עליהם את דברי הגמ' ב"ב [ד.] שנאמרו על הורדוס:" אם זיינך עלך, ספרך כאן, לא רכא ולא בר רכא את, הורדוס עבדא קלניא מתעביד".
[9] קצבאות לשומרי תורה ומצוות : לישיבות, לילודה וכד'.
[10] יוקר המחיה, חוסר וקושי בהשגת דיור בסיסי למגורים וכד'.
[11] מערכות המשפט והתשקורת מקבלים כידוע תקציבי ענק מארגונים שונאי ישראל ורפורמים מגרמניה וממרכזים אנטישמיים אחרים, המזרימים להם סכומי עתק גם כמשכורות, כדי שימשיכו לשלוט [באופן כפייתי במסווה 'דמוקרטי'] ולהשליט את האג'נדה הכפרנית שלהם על עמ"י, היל"ת.
[12] ה'תיקים' שלהם [שוחד וכד'], אם מישהו מגלה, מושתקים ונגנזים מיד בתואנות שונות...ובודאי לא מקבלים סיקור תקשורתי וכש"כ 'טיפול' משפטי...
[13] אמר שלמה המלך ע"ה [קהלת ג, טז]:" ועוד ראיתי תחת השמש מקום המשפט שמה הרשע ומקום הצדק שמה הרשע " ושפיר מובן למה קראו שמם בית "משפט" "גבוה" ל"צדק".
[14] המורכבים ופועלים באמצעות ג' מע' רשע:מע' המשפט, מע' התקשורת, מע' השלטון. במציאות הם "ראשי העם" שמכתיבים בפועל, אפילו לנבחרי הציבור, לעשות כרצונם והשקפתם הכפרנית המעוותת [ובתוכם גם חובשי כיפות].
[15] ארגון החמס ועוד ארגונים שונאי ישראל, מקבלים הגנה משפטית מלאה ומקיפה דרך ארגוני השמאל ומע' המשפט.וכן כידוע שאותם ער"ר עצמם שרוממות הדמוקרטיה בגרונם, לא מעט מהם נגועים קשות בענייני שוחד וגזל, על אף משכורות העתק ששודדים לעצמם מהקופה הציבורית.
[16]אמנם ישנו קושי גדול לדעת מי באמת ערב רב רשע ומי סתם תינוק שנשבה, בפרט שהם מעורבבים בתוכנו ונראים "ישראלים" או "יהודים" ואף "דתיים" לכל דבר, לכן הנושא מורכב ומסובך הרבה יותר משנראה, וצריך זהירות רבה בהסברת עניין זה לציבור, ונדרשת הנחייה מדוקדקת של ת"ח בקיאים בעניין, חכמי וגדולי ישראל שליט"א ברמה האישית והציבורית. ממנה יובן כיצד להינצל מרעתם וכיצד לפעול נגדם ולהשבית את מאוויהם הכמוסים, להפוך את עם ישראל לגוי ככל אומות העולם.