בעיקר התכוונתי לאברבנאל (שמוזכר במכלול) שכותב: אבל אחרי שלא זכרה התורה לנח כי אם שלשה בנים, אין ראוי שנאמין ברביעי הזה, והנה התורה לא זכר לא חלק ונחלה בארץ בקרב אחיו, וגם בספרי האומות לא נזכר לו זרע כלל לא נין ולא נכד בעמו. ומפני זה אחשוב שהיה זה מבני בניו של נח הנזכרים בתורה, ואולי שהיה עבר שנחכם מכל אנשי דורו, ולפי שנתחכם בברכי נח בילדותו ובן זקונים הוא לו נקרא בנו, כי בני בנים הנה הם כבנים, ונקרא יוניק"ו מלשון יונק לילדותו, ולהיותו בר חכים, כי יניק החכמה משם ומנח זקנו.