• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

הכשרות בהלכה ובאגדה

אין לי ואני לא חושב שהמחבר מסכים
את החדשים כדי שיקנו ומה שכבר העלו ממנו העלו
הסכים לשלוח לי בעבר שאפרסם ביביא של הרב יגאל כהן
ואת זה בינתים לא ביקשתי
 
אין לי ואני לא חושב שהמחבר מסכים
את החדשים כדי שיקנו ומה שכבר העלו ממנו העלו
הסכים לשלוח לי בעבר שאפרסם ביביא של הרב יגאל כהן
ואת זה בינתים לא ביקשתי
לפי מה שהוא אישר להעלות כאן אולי יאשר גם את זה.
 
הרב נקי הדפיס בחוברת זו את כל החידושים שכתב בגליונות 'ותתענג בדשן' (והיה ע"ז דיון רחב בפורום)
אצרף כאן לדוגמא הלכה אחת...
חשוב לתת תזכורת שהרב יצחק יוסף לא מסכים לזה וכן הרב ללוש לא הסכים לזה כמבואר בעלון אור השבת
1715875021238.png
 
הרב נקי הדפיס בחוברת זו את כל החידושים שכתב בגליונות 'ותתענג בדשן' (והיה ע"ז דיון רחב בפורום)
אצרף כאן לדוגמא הלכה אחת...
חשוב לתת תזכורת שהרב יצחק יוסף לא מסכים לזה וכן הרב ללוש לא הסכים לזה כמבואר בעלון אור השבת
הצג קובץ מצורף 20569
א''כ מדוע הרב יצחק נתן לו הסכמה
 
הרב כתב כך:

1715896814501.png
לא כ"כ הבנתי למה בהלכה כתב הכשרה בליבון? הרי מיד אחרי ב"הערות" אתה כותב שרוב שימושה בכלי שני. ולמה זה נקרא חומרא, אפילו חומרא לכאורה אין פה. מה זה שונה ממה שהביא לעיל שהולכים לפי רוב התשמיש.
האם אני מפספס פה משהו שבאיסור יש עניין בליבון אפילו שרוב תשמישו אחרת?
 
הרב כתב כך:

הצג קובץ מצורף 20592
לא כ"כ הבנתי למה בהלכה כתב הכשרה בליבון? הרי מיד אחרי ב"הערות" אתה כותב שרוב שימושה בכלי שני. ולמה זה נקרא חומרא, אפילו חומרא לכאורה אין פה. מה זה שונה ממה שהביא לעיל שהולכים לפי רוב התשמיש.
האם אני מפספס פה משהו שבאיסור יש עניין בליבון אפילו שרוב תשמישו אחרת?
כנראה לא רצה ע"פ סברא לחלוק על מרן הבית יוסף אם לא כתבו כן מפורש האחרונים.
 
חזור
חלק עליון