מה טעם שפסק בחזו"ע פסח עמ' קנא עירוי לכיור. הרי בכל השנה רוב תשמישו בצונן (כפי שגם הרב כתב) ודמי ממש לש"ע ס' תנא סעיף כה שכיון שמשתמשים בהם בצונן כל השנה, גם אם מיעוט בחמץ חם (כמו ששופכים את המים של הפסטה ישירות לכיור או שאר תבשילים רותחים של חמץ) סגי בשטיפה.
וגם אם נחשוש, ויניח כלי כשר לפסח בעודו חם בתוך הכיור, הו"ל נטל"פ, ודמי לש"ע יו"ד ס' צה סעיף ג' וד', שמותר להדיח כלי בשרי בן יומו ביורה חולבת אם המים פגומים באפר אע"פ שיש שומן דבוק בכלי ע"ש. וכן ביבי"א ח"ו (יו"ד ס' י אות ד') שדעת מרן שאף לכתחילה מותר
וגם אם נחשוש, ויניח כלי כשר לפסח בעודו חם בתוך הכיור, הו"ל נטל"פ, ודמי לש"ע יו"ד ס' צה סעיף ג' וד', שמותר להדיח כלי בשרי בן יומו ביורה חולבת אם המים פגומים באפר אע"פ שיש שומן דבוק בכלי ע"ש. וכן ביבי"א ח"ו (יו"ד ס' י אות ד') שדעת מרן שאף לכתחילה מותר