א איש הישראלי Active member 9 Mar 2022 #1 האם כאשר במהרה בימינו תתחדש הסנהדרין ותפסוק את ההלכה בכל הדברים שבמחלוקת מי שנהג כדעה השניה יצטרך להביא קרבן?
האם כאשר במהרה בימינו תתחדש הסנהדרין ותפסוק את ההלכה בכל הדברים שבמחלוקת מי שנהג כדעה השניה יצטרך להביא קרבן?
ר ראובן יוסף מיארה Well-known member 9 Mar 2022 #2 אם עשה כפי ההלכה וכללי הפסיקה וכו' הרי דשפיר עבד. וכשם שפוסקים למטה כך למעלה. ופשוט.
י יי"ש Well-known member 9 Mar 2022 #3 ראובן יוסף מיארה אמר: אם עשה כפי ההלכה וכללי הפסיקה וכו' הרי דשפיר עבד. וכשם שפוסקים למטה כך למעלה. ופשוט. לחץ כדי להרחיב... לכאורה כללי הפסיקה יהיו כהוראת הסנהדרין ואם לא עשה כן להלכה, שלא כדין עשה!? ואולי דמיא לנידון הגמ' בהוריות
ראובן יוסף מיארה אמר: אם עשה כפי ההלכה וכללי הפסיקה וכו' הרי דשפיר עבד. וכשם שפוסקים למטה כך למעלה. ופשוט. לחץ כדי להרחיב... לכאורה כללי הפסיקה יהיו כהוראת הסנהדרין ואם לא עשה כן להלכה, שלא כדין עשה!? ואולי דמיא לנידון הגמ' בהוריות
ר ראובן יוסף מיארה Well-known member 9 Mar 2022 #4 כרגע ההלכה נפסקה לפי מה שכאן, דמי ללא בשמים ול"ד להוריות שהוא טעות בפסק כאן. והטעות מצדנו.
י יי"ש Well-known member 9 Mar 2022 #5 ראובן יוסף מיארה אמר: כרגע ההלכה נפסקה לפי מה שכאן, לחץ כדי להרחיב... הבנתי בשאלת איש הישראלי שעשה שלא כדין אחר שכבר ישבו סנהדרין במקומם ולא בזמן הזה בגלות המר והנמהר. ואי כדבריך פשיטא דכוותך. אולי יגלה דעתו בזה
ראובן יוסף מיארה אמר: כרגע ההלכה נפסקה לפי מה שכאן, לחץ כדי להרחיב... הבנתי בשאלת איש הישראלי שעשה שלא כדין אחר שכבר ישבו סנהדרין במקומם ולא בזמן הזה בגלות המר והנמהר. ואי כדבריך פשיטא דכוותך. אולי יגלה דעתו בזה