• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

הלכות בין הזמנים

שאלתי את הרה"ג בן-ציון מוצפי בנוגע להלכות בין הזמנים, ותשובתו הייתה חד-משמעית (דקה 1:15:
).
זה נראה שהשואל לא שאל כדבעי את השאלה ולכן התשובה הייתה לפי המובן בשאלה אך לא לגופו של עניין.
כלומר הרב הבין שיש כביכול הלכות מיוחדות לבין הזמנים, כלומר תמיד מחמירים וכו' אך עתה אפשר להקל בלימוד תורה ובהלכה, וע"ז אמר הרב שז"א, אך בחיבור החשוב של בין הזמנים של הרב @נתנאל קנתן כל ההלכות הם כתובות בספרי הלכה לפי כל מעגל השנה, ואין כאן חלילה קולא וכדו', אלא ליקוט של רצף הלכות חשוב שמצוי בזמנים אלו. וחיבורו ערוך בטוטו"ד בשכל טוב ובשפה ברורה, איישר חיליה.
 
לא ידעתי לאיזה מדור לצרף שלחתי למנהל הפורום
בכל מקרה מצורף
קבלתי את החוברת יישר כח גדול אין דבר שם שאין לו מקור ממרן זצ"ל ושליט"א יפוצו מעיינותך חוצה
אשמח אם כת''ר יכול לפרסם כאן את התשובה בענין בחורי ישיבה הלומדים בירושלים לענין קריעה כי הדבר נוגע לבחורי ישיבות רבים בחודש אלול שהולכים לומר סליחות בכותל
כ''כ בענין שנוי מקום בעמ' 48 כתב שאין לחוש להסיח הדעת בפארקים כשנוטל ידיו וחוזר למקומו האם הדין כן אף לענין שנוי מקום ישכול לשנות מקומו בכל הפארק והאם יש להקל בזה בפארק שהוא מגודר [כהפארק של אלעד]
 
קבלתי את החוברת יישר כח גדול אין דבר שם שאין לו מקור ממרן זצ"ל ושליט"א יפוצו מעיינותך חוצה
אשמח אם כת''ר יכול לפרסם כאן את התשובה בענין בחורי ישיבה הלומדים בירושלים לענין קריעה כי הדבר נוגע לבחורי ישיבות רבים בחודש אלול שהולכים לומר סליחות בכותל
כ''כ בענין שנוי מקום בעמ' 48 כתב שאין לחוש להסיח הדעת בפארקים כשנוטל ידיו וחוזר למקומו האם הדין כן אף לענין שנוי מקום ישכול לשנות מקומו בכל הפארק והאם יש להקל בזה בפארק שהוא מגודר [כהפארק של אלעד]
אני שמעתי כן ממרן שליט"א באופן אישי שמי שלומד בירושלים פטור מקריעה
 
חזור
חלק עליון