הצער כיוון שזו הכרזת מלחמה, אע"פ שלא מפריע לו עצם השיעור מפריע לו הנסיון לפלג.לא. מי ששמע את הרב ביממה אחרונה ראה שמע צער. וביודעי ומכירי קאמינא
הצער כיוון שזו הכרזת מלחמה, אע"פ שלא מפריע לו עצם השיעור מפריע לו הנסיון לפלג.לא. מי ששמע את הרב ביממה אחרונה ראה שמע צער. וביודעי ומכירי קאמינא
כי לדעתי רוב הציבור פה לא מעוניינים להיכנס לפוליטיקה וכל מיני ניואנסים למיניהם......למה חבל לכל תלמיד צריך לקום ולצעוק על כך שרוצים בכח להילחם בשיעור השבועי של מרן שליט''א וליצור פירוד ומחלוקות בכח
אגב, נראה לבאר באופן אחר שהאש שרפה את המקל אע"פ שלא הוא היה אשם אלא המכה, וכן המים את האש, וכן השור את המים, ולכן השור אשם והשוחט צודק ומלאך המוות אשם והקב"ה צודק.כי לדעתי רוב הציבור פה לא מעוניינים להיכנס לפוליטיקה וכל מיני ניואנסים למיניהם......
מכירים מסתמא את הסיפור עם ר' יהונתן איישביץ וחד גדיא....לתועלת מי שלא מכיר אבאי בקצרה:
באחד מן הימים, בתקופה בה היו חילוקי הדעות בינו לבין הגאון רבי יעקב עמדין, נסע הגאון רבי יונתן מביתו לעיר אחרת, והיה אחר ימי הפסח. על אם הדרך סר ללון בבית מלון אורחים, ופגע שם באנשים פחותי ערך אשר דיברו עליו סרה, והם לא הכירוהו ויחשבו אותו לעובר אורח פשוט, ויפנה אליהם בשאלה על הפיוט "חד גדיא": הלא החתול טרף את הגדי דזבין אבא בתרי זוזי, וא"כ טוב עשה הכלב שנשכו על עוול בכפו, ולא טוב עשה המקל שהכהו, ויפה עשתה האש ששרפתו, ולא צדקו המים שכבו את האש, וטוב עשה השור ששתה למיא, ולא טוב עשה השוחט ששחטוהו, וצדק מלאך המוות שהמית להשוחט, ולבסוף בא הקב"ה ושחטו למלאך המוות.
והלא לפי החשבון, צדקו דרכי המלאך המוות! ויבינו מקושיתו כי מתחפש הוא מהם, ואדם גדול הוא. ע"כ הפצירו בו שיגלה להם התירוץ. ויען ויאמר להם: אכן הגדי והחתול יש להם ריב ביניהם, מ"מ יסדרו הדברים בינם לבין עצמם, אבל מהכלב מי ביקש מידו משפט? ע"כ לא נכון עשה הכלב, וטוב עשה המקל שהכהו, ולא טוב עשתה האש ששרפתו, והמים צדקו שכבו לאש, ולא צדק השור ששתה למיא, וטוב עשה השוחט ששחטו, ולא צדק מלאך המוות בשחיטתו להשוחט, וע"כ לעת"ל ישחוט הקב"ה למלאך המוות הוא היצה"ר, והוסיף לאמור: "ומזה תבינו, שאם שני גדולי תורה יש להם ריב בינם לבין עצמם, אתם אנשים פשוטים, מה לכם להתעבר על ריב לא לכם?". ויפייסוהו ושתקו ולא דיברו עוד.
יישר כח גדול על פרסום המכתב.[תמונה]
אם כבודו מעוניין להיות כבת יענה המתעלמת מביזוי כבוד התורה בכבוד!כי לדעתי רוב הציבור פה לא מעוניינים להיכנס לפוליטיקה וכל מיני ניואנסים למיניהם......
מכירים מסתמא את הסיפור עם ר' יהונתן איישביץ וחד גדיא....לתועלת מי שלא מכיר אביא בקצרה:
באחד מן הימים, בתקופה בה היו חילוקי הדעות בינו לבין הגאון רבי יעקב עמדין, נסע הגאון רבי יונתן מביתו לעיר אחרת, והיה אחר ימי הפסח. על אם הדרך סר ללון בבית מלון אורחים, ופגע שם באנשים פחותי ערך אשר דיברו עליו סרה, והם לא הכירוהו ויחשבו אותו לעובר אורח פשוט, ויפנה אליהם בשאלה על הפיוט "חד גדיא": הלא החתול טרף את הגדי דזבין אבא בתרי זוזי, וא"כ טוב עשה הכלב שנשכו על עוול בכפו, ולא טוב עשה המקל שהכהו, ויפה עשתה האש ששרפתו, ולא צדקו המים שכבו את האש, וטוב עשה השור ששתה למיא, ולא טוב עשה השוחט ששחטוהו, וצדק מלאך המוות שהמית להשוחט, ולבסוף בא הקב"ה ושחטו למלאך המוות. והלא לפי החשבון, צדקו דרכי המלאך המוות! ויבינו מקושיתו כי מתחפש הוא מהם, ואדם גדול הוא. ע"כ הפצירו בו שיגלה להם התירוץ. ויען ויאמר להם: אכן הגדי והחתול יש להם ריב ביניהם, מ"מ יסדרו הדברים בינם לבין עצמם, אבל מהכלב מי ביקש מידו משפט? ע"כ לא נכון עשה הכלב, וטוב עשה המקל שהכהו, ולא טוב עשתה האש ששרפתו, והמים צדקו שכבו לאש, ולא צדק השור ששתה למיא, וטוב עשה השוחט ששחטו, ולא צדק מלאך המוות בשחיטתו להשוחט, וע"כ לעת"ל ישחוט הקב"ה למלאך המוות הוא היצה"ר, והוסיף לאמור: "ומזה תבינו, שאם שני גדולי תורה יש להם ריב בינם לבין עצמם, אתם אנשים פשוטים, מה לכם להתעבר על ריב לא לכם?". ויפייסוהו ושתקו ולא דיברו עוד.
אינני מאמין שהגה"צ רבי צמח מזוז שליט"א חולק על צוואת אחיו ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז זצוק"ל בשיעורו השבועי פרשת ואתחנן תשע"זאבל אמרתי לך שזה טעות שלך שפה היה פסק הדין של מורנו הגאון נגדול מרן רבנו ראש הישיבה רבנו צמח מאזוז שליט"א שהוא החליט שמרן הראשון לציון רבנו דוד יוסף שליט"א יעיבר את השיעור בכל מוצאי שבת ברדיו קול ברמה ולא עסקנים כלל הבנת אותי לא להתעלם מזה ולאחוז בטעות שלך ושל הקבוצה זו תודה רבה ולילה טוב לך בתקווה להבנה
הרב מזוז כתב את זה בצואתו ? או רק הזכיר בשיעור ?אינני מאמין שהגה"צ רבי צמח מזוז שליט"א חולק על צוואת אחיו ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז זצוק"ל בשיעורו השבועי פרשת ואתחנן תשע"ז
הצג קובץ מצורף 32965
רק אומר בהתחלה שאני מתלמידי מרן שליט"א, כך שא"א לחשוד בי על משהו אחר.....אם כבודו מעוניין להיות כבת יענה המתעלמת מביזוי כבוד התורה בכבוד!
שכבודו לא יכשיל אותנו!
וכבר בוידוי ביום הכיפורים כולנו אומרים
'ציערנו חכמי ישראל'!
אף אחד לא צועק על הרבנים או חלילה מדבר נגדם אנו מוחים על ביזוי כבוד התורה של הרדיו הנ''ל שביד מכוונת רוצה לפגוע בשיעור של מרן שליט''אכי לדעתי רוב הציבור פה לא מעוניינים להיכנס לפוליטיקה וכל מיני ניואנסים למיניהם......
מכירים מסתמא את הסיפור עם ר' יהונתן איישביץ וחד גדיא....לתועלת מי שלא מכיר אביא בקצרה:
באחד מן הימים, בתקופה בה היו חילוקי הדעות בינו לבין הגאון רבי יעקב עמדין, נסע הגאון רבי יונתן מביתו לעיר אחרת, והיה אחר ימי הפסח. על אם הדרך סר ללון בבית מלון אורחים, ופגע שם באנשים פחותי ערך אשר דיברו עליו סרה, והם לא הכירוהו ויחשבו אותו לעובר אורח פשוט, ויפנה אליהם בשאלה על הפיוט "חד גדיא": הלא החתול טרף את הגדי דזבין אבא בתרי זוזי, וא"כ טוב עשה הכלב שנשכו על עוול בכפו, ולא טוב עשה המקל שהכהו, ויפה עשתה האש ששרפתו, ולא צדקו המים שכבו את האש, וטוב עשה השור ששתה למיא, ולא טוב עשה השוחט ששחטוהו, וצדק מלאך המוות שהמית להשוחט, ולבסוף בא הקב"ה ושחטו למלאך המוות. והלא לפי החשבון, צדקו דרכי המלאך המוות! ויבינו מקושיתו כי מתחפש הוא מהם, ואדם גדול הוא. ע"כ הפצירו בו שיגלה להם התירוץ. ויען ויאמר להם: אכן הגדי והחתול יש להם ריב ביניהם, מ"מ יסדרו הדברים בינם לבין עצמם, אבל מהכלב מי ביקש מידו משפט? ע"כ לא נכון עשה הכלב, וטוב עשה המקל שהכהו, ולא טוב עשתה האש ששרפתו, והמים צדקו שכבו לאש, ולא צדק השור ששתה למיא, וטוב עשה השוחט ששחטו, ולא צדק מלאך המוות בשחיטתו להשוחט, וע"כ לעת"ל ישחוט הקב"ה למלאך המוות הוא היצה"ר, והוסיף לאמור: "ומזה תבינו, שאם שני גדולי תורה יש להם ריב בינם לבין עצמם, אתם אנשים פשוטים, מה לכם להתעבר על ריב לא לכם?". ויפייסוהו ושתקו ולא דיברו עוד.
אבל הרב @הצי"ץ הכהן הסביר את עצמו יותר מ3 פעמיםרק אומר בהתחלה שאני מתלמידי מרן שליט"א, כך שא"א לחשוד בי על משהו אחר.....
כל אחד מרגיש 'ביזוי כבוד התורה', אני רואה בזה הרבצת תורה. נכון, זה קצת לא נראה טוב בעין, אבל כידוע שיש הרבה שלא ישמעו את השיעור של מרן שליט"א, אז הם ישמעו את השיעור של הגאון הרב דוד יוסף שליט"א.
מפה ועד ל 'ציערנו חכמי ישראל', 'ביזוי כבוד התורה', נראה לי שהלכתם רחוק מדי, אתם מבזים את תורתו של מרן שליט"א שמתייחסים לכל דבר כמו רוח סערה.
אם ככה אז גם אני הקטן מצטרף!אף אחד לא צועק על הרבנים או חלילה מדבר נגדם אנו מוחים על ביזוי כבוד התורה של הרדיו הנ''ל שביד מכוונת רוצה לפגוע בשיעור של מרן שליט''א
דיברתי על אלה שמדברים פה על רבנים.אבל הרב @הצי"ץ הכהן הסביר את עצמו יותר מ3 פעמים
אין לו בעיה עם השיעור המקביל בעצם ולא עם הגר"ד ח"ו
אלא רק עם הגיחזים מאחורה שמנסים להרוס כל חלקה טובה וכו'
והבן זה.
כבודו ממשיך שוב להתעלם! ידוע לכל כוונתו של הרדיו הנ''ל בשיעור שבועי באותה שעה לנגח ולהתנגח.כל אחד מרגיש 'ביזוי כבוד התורה', אני רואה בזה הרבצת תורה.
קצת? מה יאמרו בעלי הבתים? חילול ה' נורא שאין כדוגמתו!נכון, זה קצת לא נראה טוב בעי
לא יהיה! ולא על כך המחאה!אבל כידוע שיש הרבה שלא ישמעו את השיעור של מרן שליט"א, אז הם ישמעו את השיעור של הגאון הרב דוד יוסף שליט"א.
דבר זה הוא אמת לצערינו!@ישיבישער של מרן לדעתי המשפט הזה לא מכובד לאומרו בפרט על מרן ובפרט מעל במה מכובדת זו
אינני מאמין להוצאת שם רע כזאת גדולה על אחד מצדיקי דורינו הלא הוא הגה"צ רבי צמח מאזוז שליט"א שלטענתכם בוחר לפלג את הציבור הספרדי ולרמוס את כבוד של מרןאבל כבר אמרתי פעמים רבות שמורנו הגאון הגדול רבנו מרן ראש הישיבה רבנו הרב צמח מאזוז שליט"א הוא פסק את דין זה ולא הרדיו כלל אלא מרן רבנו ראש הישיבה שליט"א הוא שפסק את הדין זה הבנת אותי והטעות הוא שלך ושל כל החברים פה בקבוצה תודה רבה ולילה טוב וחודש טוב