יהודה בן דוד - משנת יוסף
Well-known member
נשאלתי על דברי מרן זיע"א בחזו"ע שבת ח"ד עמ' שס"ב שם כתב להתיר לתת על פלטה בשבת כשהיא כבויה ואח"כ היא תדלק ע"י שעון שבת תבשיל שנתבשל כמאב"ד או תבשיל לח שנתבשל ונצטנן.
אולם בסו"ד הביא מדברי הילקו"י שבת ח"ג (עמ' רל"ב) שכתב להקל לתת "מער"ש" על פלטה כבויה שאח"כ תדלק ע"י שעון שבת, גם תבשיל שלא נתבשל כלל. ומרן זיע"א העיר על דבריו שיש להקל רק בנתבשל כמאב"ד וכנ"ל.
ולכאו' צ"ע שהרי מער"ש איזה איסור יש לשים על פלטה כבויה שאח"כ תדלק ע"י שעון שבת, ומאי שנא מפותקין ביבותיהן וכו'. וצ"ע.
אולם בסו"ד הביא מדברי הילקו"י שבת ח"ג (עמ' רל"ב) שכתב להקל לתת "מער"ש" על פלטה כבויה שאח"כ תדלק ע"י שעון שבת, גם תבשיל שלא נתבשל כלל. ומרן זיע"א העיר על דבריו שיש להקל רק בנתבשל כמאב"ד וכנ"ל.
ולכאו' צ"ע שהרי מער"ש איזה איסור יש לשים על פלטה כבויה שאח"כ תדלק ע"י שעון שבת, ומאי שנא מפותקין ביבותיהן וכו'. וצ"ע.