• ניתן לשלוח מערכות ויישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

הקדשות שמות בספר תורה בחינם!!!!!

הצעיר ני"ו

Well-known member
הקדשת שמות בספר תורה בחינם
שע"י
ae269d_59270403e54a4febb84457d8d0f3b387~mv2.png

ישיבה לצעירים מצוינים "ברכת השם"
בנתיבות (בהמלצתם של מרן הראש"ל שליט"א שגם היה אמור להיות שם מרן הגרש"מ עמאר שליט"א ועוד ובנשיאות מרן הגר"מ מאזוז שליט"א )
בראשות:
מורינו ורבינו ראש הישיבה
מורינו הגאון רבי שלמה סעדון שליט"א
ר"י ברכת השם בעיה"ת נתיבות
ניתן להקדיש בחינם
או בעלות של 260 ש"ח תרומה לישיבה לקרן הבניין
 

מתוך דברי מורינו רה"י הגאון ר' שלמה סעדון שליט"א

בס"ד כסליו תשפ"ד

לאחי ורעי תומכי וידידי ישיבתנו הקדושה "ברכת השם" העי"א

בימים קשים אלו אשר "מחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה", "מחץ יעוף יומם", וממזימת המחבלים הארורים ימ"ש, ובלב כל אחד שוררת חרדה ודאגה, כי לא ידע האדם מה ילד יום, ואני אנה אני בא. שומה עלינו בתוך עומקו של הצער הגדול, שברון הלב מההרג והשכול, הרס וחרבן שממה ושממון, עוללים ויונקים אנשים נשים וזקנים, טבוחים ושבויים באין חומל ואין מרחם, "הרגת ביום אפך טבחת לא חמלת", "עוללים שאלו לחם פורש אין להם", להרים עינינו לשמים, עינינו ליה אל אל יושב בשמים, "עד מתי ה'"? ראה עמך צאן מרעיתך אשר סובלים במשך אלפי שנים מרדיפות וגלויות שונים, מאסונות קלים וכבדים, ומצפים רק לישועתך ברחמים גדולים. והנה מטרת הארורים ימ"ש מלבד שנאתם היוקדת כהלכה עשיו שונא ליעקב, היא, לעקור שם ישראל, "ולא יזכר שם ישראל עוד" חלילה, ודווקא כאן ועכשיו בתוך כל ההרס והחרבן, המה יהרסו ואנו נבנה, הם אומרים "פן ירבה" והשכינה אומרת "כן ירבה". זאת גם הסיבה שהשתדלנו גם בתקופה קשה זו, שלא תפסק קול התורה כלל מתלמידי הישיבה, ובכמה מאמצים מרובים זכינו בחסדי ה', שקול התורה לא פסק, וכשהקול קול יעקב אין הידים ידי עשיו, ודידן נצח בעהי"ת.

דווקא עכשיו כולנו יחד מרימים קרן תורתנו הקדושה, ומסייעים בידינו להמשיך מפעל חשוב זה, ולהתקדם בס"ד בבניית הישיבה, השוררת במועצה איזורית שדות נגב, בעוטף עזה, ולעבור לשלב הגמר המצריך כספים רבים כידוע. במהלך השנה הוצרכנו בכאב להשיב פניהם ריקם של כמה תלמידים יקרים וחשובים, מפאת חוסר מקום וצפיפות, ואם לא עכשיו אמתי?! במשך השנים האחרונות כולכם נרתמתם למשימה חשובה זו, וב"ה בזכותכם עלה בידינו לסיים את שלד הבניין, שהוא בוודאי חלק חשוב ונכבד, השיר והשבח לחי העולמים, אך עדיין זקוקים אנחנו למתת ידיכם החשובה, ולנדבת לבכם הרחב עבור הגמר בס"ד.

זה לא סוד שההגרלה הגדולה תוכננה להערך כמו בכל שנה בתוך הילולת הצדיקים המסורתית, אבל מאת ה' הייתה זאת ונאלצנו לבטל כמעט הכל. אבל אז אמרנו שאדרבא דווקא עכשיו שעם ישראל והחיילים היקרים זקוקים להגנה כל כך גדולה, וחלק גדול מהשבויים עדיין בצר ובמצוק, זה הזמן לעשות לפחות מה שבידינו למענם. הגדלנו את שווי המתנות למארזי שי מיוחדים כולל משלוח לבית, ויצאנו לשתף אתכם במשימה הגדולה של השלמת הבניין הקדוש! תזכו בעהי"ת לישועות גדולות ולהצלחה מרובה בכל מעשי ידיכם, בזכות תרומתכם היקרה, ובזכות מורנו הגאון הרב משה הלוי זצוק"ל. אמן.

מנאי מוקירכם - שלמה סעדון

בהמשך נעלה סירטון של מרן רה"י שליט"א בקננית כרטיס והבטחה נדירה
יש לציין שצרן רה"י ביקש ממו"ר רה"י שליט"א לקנות הכרטיס

https://www.y-bh.org/
 
חזור
חלק עליון