שלום רב,
בשיעור שמרן הראש"ל רבי יצחק יוסף שליט"א מסר בייזדים מוצש שבת אמור.
הוא אמר בשיעור לגבי הרהר ברכת המזון שיש ספק אם יצא או לא ובירר זאת עם מרן אביו זצ"ל.
אביו הסכים איתו לגבי ספק ברכות להקל אבל אמר לו "הכי נמי תכתוב ספק דאורייתא לחומרה ויחזור לברך" כך שמעתי שוב בהקלטה של השיעור.
ובעלון בית מרן פרשת בהר-בחוקותי מס 297 סיכום השיעור כתוב ספק ברכות להקל ולא יחזור לברך וכן כתוב בילקוט יוסף סימן רו סעיף יב.
מה נכון להלכה? יחזור או לא יחזור לברך?
ברכה והצלחה לכל הרבנים שעונים בפורום הזה ולכל השואלים, תענוג לקרוא את השאלות והתשובות.
בשיעור שמרן הראש"ל רבי יצחק יוסף שליט"א מסר בייזדים מוצש שבת אמור.
הוא אמר בשיעור לגבי הרהר ברכת המזון שיש ספק אם יצא או לא ובירר זאת עם מרן אביו זצ"ל.
אביו הסכים איתו לגבי ספק ברכות להקל אבל אמר לו "הכי נמי תכתוב ספק דאורייתא לחומרה ויחזור לברך" כך שמעתי שוב בהקלטה של השיעור.
ובעלון בית מרן פרשת בהר-בחוקותי מס 297 סיכום השיעור כתוב ספק ברכות להקל ולא יחזור לברך וכן כתוב בילקוט יוסף סימן רו סעיף יב.
מה נכון להלכה? יחזור או לא יחזור לברך?
ברכה והצלחה לכל הרבנים שעונים בפורום הזה ולכל השואלים, תענוג לקרוא את השאלות והתשובות.