מעינה של תורה בשם ספר יסוד התורה:
וכזאת כתב בספר בנין שלמה לבעל החשק שלמה.לשם מה מציין כאן הכתוב, כי עשו היה "בנה הגדול" ויעקב היה "בנה הקטן"?
ברם, היה זה נסיון מצד רבקה, לראות אם עצתה תצליח אם לא. היא נטלה את בגדיו של עשו, אשר מלבד גילו הרי גם במבנה גופו היה יותר גבוה ורחב מיעקב, וניסתה להלבישם על יעקב הקטן, לראות אם יהלמו אותו. ואמנם לבסוף כך היה: "ותלבש את יעקב בנה הקטן" - הבגדים הלמוהו כאילו היו אלה בגדיו שלו ונתפרו לפי מידתו...
ואמנם כמעט לא היה ביניהם הפרש בגיל, אבל צ"ל שבמציאות עשיו היה גדול יותר, כמו שהיה לו הרבה שער, ונקרא כמו עשוי.