מכון באר שלמה
Active member
ב"ה אני שמח שידיכם מלאות עבודה! שיהיה תמיד שפע!מ"מ, גם בקטע הזה אני מבחוץ, ב"ה, יש לי ב"ה ישתבח שמו לעד! צוות שעושה כמעט כל מה שאני מעלה על הדעת, אני יכול לבקש משהו, לדוגמא: "תחקו את החיבור הזה של פלוני לחיבור של אלמוני", או לחבר 12 זרמי טקסטים בעמוד, ואני יודע שזה יעשה הכי מהר שיש!
יש לנו גם עבודות קומפלט מהיום להיום לעל ספרים שלמים, כולל התאמה אישית וחיקויים, וכולל הגהות והכל, ב"ה, עשינו הרבה עימודים למכונים מפורסמים עולמיים, ועד היום אנו עושים עבודות קבועות ומליאות לחסידויות מפורסמות בארץ ובחו"ל.
אני חושב שכיוון שלשנינו יש ניסיון דומה, ניהול מכון הוצאה לאור, הזוכה ב"ה להוציא ספרים רבים ולהעסיק מספר מעמדים, אין טעם להתרברב או להשמיץ איש את רעהו, אני מתנצל על התרברבות, ועל השמצות! בכל אופן אני לא רואה בהשמצות והתרברבות טענה עניינית!טוב, אתה אומר שתכיר את ההבדל... היום או מחר תתפוס את הטעות שלך, כי אין שום הבדל בעולם כלל! נקודה.
אם מישהו אומר חוות דעת כלשהי - בפרט מקצועית - דבר שאולי תתבדה בו אם תצהיר את ההיפך, היה מן הראוי לירא לקחת אחריות בכל זאת ולומר נחרצות את ההיפך, אך מי שחי בבועה יכול לומר דבר כזה.
כשרואים דבר כזה מתיישבים כל השאלות, ונגמרים כל הויכוחים, משל למה הדבר דומה, לאדם שטען שהתעורר בוקר, אמרו לו לך תתפלל, והוא אומר להם התפללתי כבר, נו נו אפשר להתווכח, אולי הוא קם וחזר לישון, אמרו לו בא לאכול, אמר להם אכלתי, גם זה עדין נתון לויכוח, אמרו לו קום לפחות ולך לעבודה, אמר להם עכשיו לילה, משאמר להם שלילה ידעו בו שיצא מדעתו, וכעת גילה למפרע שכל דבריו מעיקרא היו פלסטר.
כך כאן, אמרת הרבה דברים שאינם עולים בקנה אחד עם המציאות שאני מכיר, שזה כולל את הכלים הלקוחות וסביבת העבודה שאני עובד איתם מזה שנים, היו דברים שהיו נגד המציאות, אך עדין מי יקום ויאמר מי צודק, אבל כשאתה כבר מתחיל לומר דברים שמעלים גיחוך זה כבר אומר שאין טעם להתווכח.
כך או כך, בזבזתי זמן רב על הויכוח, יש את האנשים של וורד ויש את האנשים של תג, אני לא שייך לשום צד, יש לי את המציאות שלי ואת העבודה שלי, אני רואה מה כל כלי מתאים למה, ויש לי את הלקוחות שלי ואת שומעי לקחי שמאמינים לי, ולא הויכוח הזה אמור לשנות משהו מיוחד, מלבד שהוא פומבי - שזו בעצם פחות או יותר הסיבה היחידה שבגללה מעיקרא נזקקתי לויכוח הזה בכלל, כדי שלא יתפתו עוברי האורח אחר דבר סרק.
אסכם את הדיון בחלק הענייני:
כתבתם שאפשר להגיע בוורד לכל תוצאה, בפרט עם תוכנת עימודית! ושכל אברך יכול לעמד דרכה בוורד את ספרו!
הסכמתי עם העובדה שאפשר להגיע בוורד לרוב פעולות העימוד, אך חלקתי על המשפט לא לכל הפעולות (לא ראיתי הגדרות קריניג ולידיניג, ולא ראיתי הגדרות גוף והצרת והרחבת גופן, מי שלמד את יסודות ההבנה המוחית יודע שאלו המרכיבים המשמעותיים ביותר לתהליך הבנת הנקרא במוח).
בנוסף הסברתי כי ללא קשר לתוכנה בו מבוצע העימוד, העימוד חייב להתבצע ע"י איש מקצוע שמבין בתהליך הבנת הנקרא במוח, לגרום שהמוח לא ייתעייף בטקסט, טענה זו אינה קשורה לתוכנה, ונכונה גם בעימוד ב'עימודית'.
כתבתם שע"פ ניסיונכם במבחן התוצאה אין הבדל בין התוכנות, חלקתי עליכם ע"פ נסיוני מכיוון שלשנינו ניסיון דומה,
איני רואה טעם להמשיך להתווכח, מי מקצועי יותר! יש כאן מחלוקת במציאות בין שני אנשים עם ניסיון! הבוחר יבחר!
הרב @מכון כתר תורה האם אתם מסכימים על הסיכום?
אמן, וכן למר!מכל מקום, נברך אותך שתצליח עם בעבודה! תוציא לאור הרבה ספרים! החרי הכל זה המטרה, בוורד בתג באינדיזין במלל או בכל תוכנה באשר היא.