• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

וידוי בין התקיעות

ומה היישוב לסתירה לכאורה?
אולי צריך לבדוק בתאריכים של התשובות שמא זו משנה ראשונה וזו אחרונה

יש איזה קונטרס שראיתי לאחרונה שאסף את כל כללי ספיקות וספק ספיקא מספרי היבי"א, יש כאן מישהו שמכיר ויכול להביא כאן? (אולי הרב @בנימין לוריא או הרב @ע"ה ס"ט )
 
אולי צריך לבדוק בתאריכים של התשובות שמא זו משנה ראשונה וזו אחרונה

יש איזה קונטרס שראיתי לאחרונה שאסף את כל כללי ספיקות וספק ספיקא מספרי היבי"א, יש כאן מישהו שמכיר ויכול להביא כאן? (אולי הרב @בנימין לוריא או הרב @ע"ה ס"ט )
יש את קונ' כללי ס"ס מספרי הרב עובדיה של הרב דוד צופיוף בעל האבני טוהר, שעשה עבודה נפלאה, ונמצא באוצה"ח.
ויש את הקונ' של מכובדינו הרב @דברי שלמה (אחראי הפצה) שלא ראיתיו עד הנה.
 
יש"כ למעלה ד' מרן הקדושים שמאירים את העינים ומשמחים את הלב בכל פעם שלומדים ד' מרן ממש כנתינתם מסיני.
איברא, דלכאו' לא זכיתי להבין לפ"ז, דמה שכ' מרן רבנו זיע"א דהכא שאני כיון שמרן אינו סובר את ב' הספיקות, ובכה"ג לא עבידנן ס"ס נגד מרן, א"כ צ"ע מש"כ ביבי"א ח"ט בהערות על האורל"צ אות ו' דעבדנן ס"ס בביבשו"ג אף שכ' האורל"צ שמרן אינו סובר את ב' הספיקות
וצ"ע מאי שנא וייש ליישב בכמה אופנים אלא שלא ברירא לי דעת רבנו הגדול חמדת כל ישראל זיע"א
 


כתוב את תגובתך
חזור
חלק עליון