בחור בישיבה אשכנזית שראש הישיבה מסדר הקידושין הכריח אותו לעשות אחר החופה (לא מיד, אלא זמן מה אחר כך) חדר יחוד ואפי' בלי עדים, ומיד אחר החתונה שיעשו חדר יחוד באולם עצמו עם שני עדים. האם הדבר בסדר?
א. האם יועיל שהחדר יחוד יהיה בלי עדים.
ב. האם כשזה לא מיד אחרי החתונה אלא זמן מה אחרי זה, זה בסדר.
ג. האם גם במצב כזה (שזה בלי עדים) הכלה תצטרך לכסות את ראשה.
ד. למנהגנו שלא עושים חדר יחוד, האם הדבר אסור משום איסור יחוד או שהיא נחשבת כאשתו לכל דבר.
ה. האם יש בעיה אחרי החתונה כשכמעט כל האורחים כבר הלכו לעשות חדר יחוד באולם (עם עדים).
א. האם יועיל שהחדר יחוד יהיה בלי עדים.
ב. האם כשזה לא מיד אחרי החתונה אלא זמן מה אחרי זה, זה בסדר.
ג. האם גם במצב כזה (שזה בלי עדים) הכלה תצטרך לכסות את ראשה.
ד. למנהגנו שלא עושים חדר יחוד, האם הדבר אסור משום איסור יחוד או שהיא נחשבת כאשתו לכל דבר.
ה. האם יש בעיה אחרי החתונה כשכמעט כל האורחים כבר הלכו לעשות חדר יחוד באולם (עם עדים).