ומי שציין לילקו''י הברכות החדש
היה לו להוסיף שאפי' הכי דעת הראשל בהמשך שאם טרם התפלל ערבית כגון פלג המנחה לפני שנח צהרים לא יברך ברכות התורה מספק ספקא אלא יפטור באהבת עולם של ערבית את ברכות התורה.
ומי שציין לילקו''י הברכות החדש
היה לו להוסיף שאפי' הכי דעת הראשל בהמשך שאם טרם התפלל ערבית כגון פלג המנחה לפני שנח צהרים לא יברך ברכות התורה מספק ספקא אלא יפטור באהבת עולם של ערבית את ברכות התורה.
א. לכאו' זה יותר טוב מספיה"ע, כיון שספיה"ע רק המצווה היא ספק דאורייתא, אבל לא הברכה. (וצריך לסמוך על עוד דעה). משא"כ בברכות התורה שמדובר על עצם הברכה.
ב. האם פשוט לפי"ז שנשים בכה"ג לא יברכו ברכה"ת?