י יהויחז Well-known member 17 אוקטובר 2024 #1 איך יתכן אדם שאמר כמה מילים ופסל את סוכתו. ואיך יתכן שלא אמר בכלל מילים וג"כ נפסלה סוכתו.
א אד יעלה Well-known member 17 אוקטובר 2024 #2 סוכה שעשויה עם לחי או פסי ביראות במיגו משבת לסוכה ואמר המבדיל בין קדש לחול והוציא שבת שנפסלת הצביעו 2 הצביעו למטה
י יהויחז Well-known member 18 אוקטובר 2024 #3 אד יעלה אמר: סוכה שעשויה עם לחי או פסי ביראות במיגו משבת לסוכה ואמר המבדיל בין קדש לחול והוציא שבת שנפסלת לחץ כדי להרחיב... זה גם נכון, אך לא זה הפתרון. הצביעו 1 הצביעו למטה
אד יעלה אמר: סוכה שעשויה עם לחי או פסי ביראות במיגו משבת לסוכה ואמר המבדיל בין קדש לחול והוציא שבת שנפסלת לחץ כדי להרחיב... זה גם נכון, אך לא זה הפתרון.
א אד יעלה Well-known member 18 אוקטובר 2024 #4 יהויחז אמר: איך יתכן אדם שאמר כמה מילים ופסל את סוכתו. ואיך יתכן שלא אמר בכלל מילים וג"כ נפסלה סוכתו. לחץ כדי להרחיב... כבר כתבו לעיל שאם יש לו סוכה עשרה והיה שם תבן וביטלו בפיו או לפי הריטבא במחשבה סגי וממילא נעשית הסוכה פחות מעשרה והויא דירה סרוחה. הצביעו 2 הצביעו למטה
יהויחז אמר: איך יתכן אדם שאמר כמה מילים ופסל את סוכתו. ואיך יתכן שלא אמר בכלל מילים וג"כ נפסלה סוכתו. לחץ כדי להרחיב... כבר כתבו לעיל שאם יש לו סוכה עשרה והיה שם תבן וביטלו בפיו או לפי הריטבא במחשבה סגי וממילא נעשית הסוכה פחות מעשרה והויא דירה סרוחה.
א אד יעלה Well-known member 18 אוקטובר 2024 #5 אם פירס סדין לנאותה ואח''כ חישב עליה מפני החמה או מפני הנשר. הצביעו 2 הצביעו למטה
י יהויחז Well-known member 18 אוקטובר 2024 #6 אד יעלה אמר: כבר כתבו לעיל שאם יש לו סוכה עשרה והיה שם תבן וביטלו בפיו או לפי הריטבא במחשבה סגי וממילא נעשית הסוכה פחות מעשרה והויא דירה סרוחה. לחץ כדי להרחיב... גם זה לא מה שהתכוונתי. אד יעלה אמר: אם פירס סדין לנאותה ואח''כ חישב עליה מפני החמה או מפני הנשר. לחץ כדי להרחיב... וגם זה לא מה שהתכוונתי. הצביעו 1 הצביעו למטה
אד יעלה אמר: כבר כתבו לעיל שאם יש לו סוכה עשרה והיה שם תבן וביטלו בפיו או לפי הריטבא במחשבה סגי וממילא נעשית הסוכה פחות מעשרה והויא דירה סרוחה. לחץ כדי להרחיב... גם זה לא מה שהתכוונתי. אד יעלה אמר: אם פירס סדין לנאותה ואח''כ חישב עליה מפני החמה או מפני הנשר. לחץ כדי להרחיב... וגם זה לא מה שהתכוונתי.
ב בנימין לוריא Administrator חבר צוות יום ראשון בשעה 11:38 #7 מה הפיתרון אליו התכוונת? הצביעו 1 הצביעו למטה
מרן שר התורה New member יום חמישי בשעה 23:59 #9 תלמיד הרב אמר: אז מה הפתרון? לחץ כדי להרחיב... ?????????????? הצביעו 1 הצביעו למטה
ע"ה ס"ט Well-known member אתמול ב 00:24 #10 מיעט את גובה הסוכה בתבן וביטלו, ושוב נמלך. הצביעו 1 הצביעו למטה
מרן שר התורה New member אתמול ב 00:28 #11 עה סט אמר: מיעט את גובה הסוכה בתבן וביטלו, ושוב נמלך. לחץ כדי להרחיב... לא זכיתי להבין דברי כת"ר, איך זה עונה, דבריכם הם דברי הגמ' בסוכה ד, והאי ביטול יכול להיעשות אף היכא שלא הזכיר מאומה בפיו אלא שיקח וישתמש בדברים, וד"ז הוא כמקרה שישבור או יקח הסכך בידיו ?! הצביעו 1 הצביעו למטה
עה סט אמר: מיעט את גובה הסוכה בתבן וביטלו, ושוב נמלך. לחץ כדי להרחיב... לא זכיתי להבין דברי כת"ר, איך זה עונה, דבריכם הם דברי הגמ' בסוכה ד, והאי ביטול יכול להיעשות אף היכא שלא הזכיר מאומה בפיו אלא שיקח וישתמש בדברים, וד"ז הוא כמקרה שישבור או יקח הסכך בידיו ?!
זעיר אנפין Active member אתמול ב 10:36 #12 יהויחז אמר: איך יתכן אדם שאמר כמה מילים ופסל את סוכתו. לחץ כדי להרחיב... סיכך במטלית פחות מג’ שאינה מקבלת טומאה ואח”כ הפקיר נכסיו והוי עני וחשיב לגביה כלי המקבל טומאה. יהויחז אמר: ואיך יתכן שלא אמר בכלל מילים וג"כ נפסלה סוכתו. לחץ כדי להרחיב... באותה גוונא וכגון שהפסיד נכסיו. הצביעו 0 הצביעו למטה
יהויחז אמר: איך יתכן אדם שאמר כמה מילים ופסל את סוכתו. לחץ כדי להרחיב... סיכך במטלית פחות מג’ שאינה מקבלת טומאה ואח”כ הפקיר נכסיו והוי עני וחשיב לגביה כלי המקבל טומאה. יהויחז אמר: ואיך יתכן שלא אמר בכלל מילים וג"כ נפסלה סוכתו. לחץ כדי להרחיב... באותה גוונא וכגון שהפסיד נכסיו.