עלה בדעת, שכמו שמרן קרא להחמיר לשמור ר״ת הן ביציאת שבת (איסור סקילה) והן ביציאת יום כיפור (איסור כרת), ה״ה שאין לאכול חמץ לפני שיעבור ר״ת.
השאלה היחידה בסברא הזו, היא אם באמת שמענו למאן דהוא להחמיר בזה.
(בעיקר מכיוון שבד״כ חמץ לא בהישג יד כ״כ בזמן הזה; אך חמץ שנמכר במכירת חמץ אכן יהיה להחמיר)
השאלה היחידה בסברא הזו, היא אם באמת שמענו למאן דהוא להחמיר בזה.
(בעיקר מכיוון שבד״כ חמץ לא בהישג יד כ״כ בזמן הזה; אך חמץ שנמכר במכירת חמץ אכן יהיה להחמיר)