הרבה מהאברכים של מניני "בני תייירהה" שכחו מאיזה בתי כנסיות הם הגיעו, ואעפ"כ זאת הם בני תורה........נאמר זאת כך מניין בני תורה זה 'המצאה אשכנזית' שבצוק העתים גם אחינו הספרדים אימצו אותה
יש שאימצו על מלא (עד שניתן לקרוא עליהם את הקריאה הידועה במה אתם ספרדים???) ויש למחצה לשליש ולרביע
המציאות שרוב מקומות שאני מכיר יש מניין בשמונה ואם הציבור מספיק גדול עושים מנין 'גם' למג''א
וכמובן שמחקו את רוב המנהגים הפשוטים שהיו לנו.
שהילדים מסדרים את פסוקי דזמרא
לנגן ב'הודו' 'הללויה' 'אז ישיר' אל אדון רק מ'שמחים בצאתם'
ללא סבא שמחלק סוכריות לילדים המתוקים.
ללא רימונים לספר ראשון וכו' וכו'
הנווהנד זה נהוונד אברכי וחיור
ברור שרבותינו האור לציון והחזון עובדיה לא היו מעודדים את הדבר הזה של פירוד בין אברכים לבעלי בתים.
ודאי שזה לא דרכו של מרן זיע"א