התוס' ב"ב כא: כותבים על צום במקום שממעט לימוד התינוקות, ששעה שצם אינו יכול להחזירה לעולם, כ"ש לימוד האברכים.אבל תמשיכו לשמוע. הוא אומר להתענות יום אחד ואת השאר לפדות בכסף.
אני מוחה בך, אע"פ שאינני מכירו כראוי, מ"מ מדרשותיו ניכר שהוא מלא וגדוש, אם דעותיו לא מקובלת עליך זה לא אומר כלום.שוטה מופלג....
באמת לא מובן מי נותן לו במה
הוא לא אמר שהוא לא יודע תורה.אני מוחה בך, אע"פ שאינני מכירו כראוי, מ"מ מדרשותיו ניכר שהוא מלא וגדוש, אם דעותיו לא מקובלת עליך זה לא אומר כלום.
נ.ב דבר אחד מענין אותי, אם כותב התגובה החריפה הנ"ל יותר בקי ממנו ומחבר ספרים כמוהו, כי אם לאו הדברים לא בפרופורציה, ולהבדיל כמו סטודנט בכמיה שנה ראשונה שאומר שאנשטיין שוטה גדול בכמיה. ודו"ק.
אבל לת"ח כזה למרות שהביקורת נכונההוא לא אמר שהוא לא יודע תורה.
הוא אמר שהוא לא מדבר בצורה ראויה!!!
כל ת"ח שאין בו דעת...אבל לת"ח כזה למרות שהביקורת נכונה
לא כותבים "שוטה"
זה בזיון ת"ח!
אף שאני מסכים בכל מילה עם הביקורת... אבל היא צריכה בפורפורציה
גם הביקורת צריכה להיות ממקום טהור ולא לערב נגיעות
אתה תענש על כך בכל חומרת הדיןכל ת"ח שאין בו דעת...
לא יאמר לו זכור מעשיך הראשונים....לא הבנתי, אם הוא טוען שלא לחשוב שאנחנו יותר חכמים מגדולי ישראל, אז מה הוא טוען נגד גדולי ישראל?!
ולצערינו אין כמעט רבנים בעלי תשובה, שיודעים למחוק את העבר שלהם, ולא לצטט ולחקות כל מיני ציטוטים ודמויות מהעבר השחור שלהם!!!
לא השתוללתי, ולכן כתבתי 3 נקודות.אתה תענש על כך בכל חומרת הדין
כל המבזה ת"ח אין רפואה למכתו
כדאי מאד שתחזור בך, תתגבר על הכבוד המדומה ותפרסם כאן שאתה חוזר בך
כאמור אני לא מנסה לחפות את הטענות על הרב מאיר אליהו, כי הם צודקות מאד, אבל צריכות להיאמר באופן הראוי והמתאים,
לא להשתולל על המקלדת
בפרט לא על ת"ח
כבר נכתב כאן באשכול אחר שלא בכל גוונא נאמר.לא יאמר לו זכור מעשיך הראשונים....
מנין?מי שמתחבר לכאלה סוג דרשות שיערב לו.
לא הבנתי על מה כוונתךמנין?
אין דורשים בעריות וכו'.
זה בדיוק הבעיה, ששמעת רק דקה או שנים והינך מחוה דעתך על אדם שמוסר כל שבוע שעות ע"ג שעות של שיעורים, הבלולים בכמויות של דברים מהסגנון הזה, ובניהם דברים שהצינעה יפה להם.לא הבנתי על מה כוונתך
כי אני שמעתי רק דקה או שתיים מהשיעור
וזה הספיק לי בשביל להבין את הסגנון\לי זה לא מתאים כלל
מי שנהנה ומתחזק שישמע.