• ניתן לשלוח מערכות ויישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

לוח שנה אהבת שלום

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
מרן הביא גם את הרב הלל וקראו באחד המקומות 'המקובל'
חזון עובדיה אבלות, לגבי הקמת מצבה.
וכששאלו אותו על זה, אמר מרן הרבה אנשים עשו לי צרות בחיים שלי, אבל אם הם מביאים דבר טוב, אני חייב להביא אותו. אין בתורה משוא פנים...
 
מרן הביא גם את הרב הלל וקראו באחד המקומות 'המקובל'
וגם נפגש איתו והעריך אותו מאד. ומעולם לא הזכיר שמו בפרהסיא לגנות. זו לא הפעם הראשונה שאני פשוט יוצא מהדעת לנוכח 'השהדיות' הבלתי מתפשרת של אנשים צעירים שכל כולם מתלהבים מאיזה מחלוקת של מרן ומיד הופכים אתהצד השני למנודה, די, די. די. הגיע הזמן לתת לכל יהודי ללכת עם ההשקפה שלו.
משל למה הדבר דומה למורה הוראה ספרדי שבא אליו אדם אשכנזי עם שאלה הלכתית, שהרי ברור שיש לאותו מורה הוראה להורות לו לפי דעת האשכנזים, והכי נמי בנידון דידן, אותו 'קורסיה' אם ברצונו לילך אחרי המקובל הרה''ג הרב יעקב שליט''א )והשם ישלח לו רפואה שלמה ממחלתו בקרוב אכי"ר( הרי בודאי שמי שיכול לעזור לו בענין מצוה גדולה בידו.
יהיה ביתך שלום וכל אשר לך שלום.
 
מתי תבין שאהבת שלום לא חולקים, הם מזלזלים ורומסים את כבוד מרן זיע"א, וכמו שאמר הראש"ל שליט"א ביום העצמאות השתא הכא בכאב גדול ובתוקף.
והמשל שלך רחוק מהנמשל כרחוק מזרח ממערב, ואתה כותב "והכי נמי בנידון דידן"...
ומה שייך כאן שלום, אתה תחיה בשלום עם מי שרומס את אביך, או שתמחה בו ותתרחק ממנו? כי לדבריך אם תעשה כך תחשב 'שהיד בלתי מתפשר'.
 
כמו שאמר הראש"ל שליט"א ביום העצמאות השתא הכא בכאב גדול ובתוקף.
וצע"ג דהלא שמואל הקטן היה תנא ולא אמורא, וחיבר ברכת המינים ע"פ בקשת רבן גמליאל (עיין ברכות כ"ח ע"ב), ולא היה בר פלוגתיה דרב. וצ"ע.
 
נערך לאחרונה:
אותו 'קורסיה' אם ברצונו לילך אחרי המקובל הרה''ג הרב יעקב שליט''א )והשם ישלח לו רפואה שלמה ממחלתו בקרוב אכי"ר( הרי בודאי שמי שיכול לעזור לו בענין מצוה גדולה בידו.
לא הולך ולא הלכתי
ולא צריך להוציא אותי משום מקום
אהבת שלום זה כת??
אני חושב שכבוד המנהל @מורשת מרן שליט"א כדאי שינעל את השיח הזה הוא מדרדר וחבל
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון