• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

לקיים בנו חכמי ישראל : מרן הגר"מ מאיה שליט"א

ללא שם 3

Active member
הגאון רבי משה מאיה, זקן חברי מועצת חכמי התורה של תנועת ש”ס זקוק לרחמי שמיים מרובים.

הרב מאיה, בן ה-85, ששימש בשלל תפקידים בציבוריות הספרדית – מתמודד עם בעיות רפואיות במערכת העיכול, ומצבו מעורר דאגה בהיכלי התורה והישיבות.

בביטאון תנועת ש”ס ‘הדרך’ התבקש הציבור להתפלל להתמדת בריאותו השלמה של זקן מועצת חכמי התורה מו”ר הגאון הגדול רבי משה בן רחל מאיה שליט”א”.
jdn
 
נערך לאחרונה:
רפואה שלימה בקרוב. מרן חיבבו ואהבו מאוד, וכשמרן עזב את ירושלים באותה העת היה נותן את שיעורו הקבוע בבורכוב ושאלו מי יחליף אותו. בא הרב יעקב ואמר לו כי הוא יחליף אותו. מרן לא הסכים, ואמר שילמד את יביע אומר עם הרב משה מאיה, ורק אחרי שהוא ילמד איתו ויבחן על מה שלמד אצל הרב מאיה, יחליף אותו. כך הביא המעשה בספר מלך שהשלום שלו.
שיעמוד המעשה להליץ יושר על הגאון שליט"א לרפואה שלימה ובריאות איתנה בקרוב! אורך ימים ושנות חיים!
עוד @ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו...
 
ישי כהן בכיכר השבת מדווח : זקן מועצת חכמי התורה מרן הגר"מ מאיה שליט"א אושפז כבר מתחילת השבוע בבית החולים שיבא תל השומר ובמהלך הלילה הוא נכנס לחדר הניתוח, הניתוח עבר בהצלחה ובשעות אלו הרב נמצא בהתאוששות, יו"ר ש"ס ארייה דרעי הגיע הלילה לתל השומר ושהה עמו וכן עקב אחר הטיפול. כמו כן לאורך כל הלילה שהה במקום שר הבריאות אוריאל בוסו.
 
מתוך קול חי:


זקן מועצת חכמי התורה, מרן הגאון רבי משה מאיה אושפז לאחרונה בבית חולים והלילה עבר טיפול רפואי, שהסתיים ב"ה בהצלחה.

בני משפחתו של הרב קוראים לציבור להרבות בתפילה לרפואתו של רבי משה בן בן רחל מאיה לרפואה שלמה.

הבוקר נמסר ממעונו של זקן המועצת כי הרב עבר הליך רפואי בהצלחה, ויישאר בהתאוששות מספר ימים. בהמשך עדכנו עוד מקורביו, כי מרן הגר"מ מאיה עבר בדקות האחרונות לחדר התאוששות לאחר שעבר ניתוח קשה.

בביטאונה של מפלגת ש"ס, עיתון הדרך בחרו להשתמש בנוסח תמוה שלא זכור בעבר "הציבור נקרא להתפלל להתמדת בריאותו השלמה" של זקן המועצת.

%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2024-05-08-104157.png
 
בביטאונה של מפלגת ש"ס, עיתון הדרך בחרו להשתמש בנוסח תמוה שלא זכור בעבר "הציבור נקרא להתפלל להתמדת בריאותו השלמה" של זקן המועצת.
ווואי, איזה מוזר שהם לא התייעצו עם עורכי יתד לדורותיהם...
הנוסח ברור, הרב לא נמצא במצב מסוכן וכד', אלא היה לו חסימה במעיים, ועבר ניתוח, כמובן שבגילו זה לא משחק ילדים, אבל הנוסח ברור היטב.
 
חזור
חלק עליון