ל"ג בעומר תשפ"ד - מעמדות מרכזיים בכל הארץ

הכנות חסרות תקדים להילולת התנא רבי מאיר בעל בנס זיע"א בטבריה הכוללות השקעה של משאבים ותקציבים רבים מטעם המשרד לשירותי דת, ממשיכות גם ביום שישי. טרקטורים ופועלים רבים עמלים על הסדרת שבילי הגישה בכל אזור הציון.

1715346622610.png
 
""תורתו מגן לנו""
🔥


ההדלקה המרכזית לבני קהילות הספרדים בבית שמש והסביבה יוצאת לדרך

לאחר מאמצים כבירים מכלל הגורמים, מפקד משטרת בית שמש אישר את מתחם ההדלקה המרכזי בל"ג בעומר על פני שדרות אהרונסון פינת אליהו הנביא לקהילות הספרדיות בעיר בהשתתפות אלפים • המעמד האדיר יוצא לדרך ביוזמת חבר מועצת העיר הרב אהרון כהן מחזיק תיק מורשת מן המזרח, ובשיתוף פעולה מלא של ראש העיר שמואל גרינברג, ומ"מ רה"ע יו"ר ש"ס בעיר יצחק אלמליח ובשיתוף המועצ"ד • את מעמד ההדלקה המרכזי יפארו מרנן ורבני גדולי ישראל שליט"א, ראשי הישיבות ורבני הקהילות שליט"א שרים, חכי"ם ואישי ציבור • את האירוע הגדול ילוו גדולי הזמר המזרחי והחסידי • מתחם מיוחד יוקצה לילדי החלאקה לצילומים וממתקים • מתחם מיוחד לעזרת נשים • לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי •"


לאור המצב הבטחוני המתוח בצפון הארץ ולאור הנחיות פיקוד העורף - כי לא תתקיים השנה עלייה המונית לציונו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א באתרא קדישא מירון, יזם ח"מ העיר הרב אהרון כהן לקיים הדלקה מרכזי לכלל הקהילות הספרדיות בעיר, כאשר נרתמו לדבר מ"מ רה"ע ויו"ר ש"ס בעיר יצחק אלמליח יחד עם ראש העיר שמואל גרינברג והמועצ"ד הרימו את הכפפה למען כלל הציבור.

"את המעמד ילוו גדול הזמר המזרחי משה לוק, וגדולי הזמר החסידי מוטי שטיינמץ, ארי היל, בנצי שטיין ועוד אמנים."

יצויין, כי ההכנות הגיעו היום לשיאן כאשר מפקד משטרת בית שמש סנ"צ "אלון ויינשטיין" הגיע למקום ההדלקה המרכזית ברחוב אהרונסון - רמה ה' יחד עם מנכ"ל העירייה "אוהד שגב".

מנהל אגף רכש "דוד ועקנין" מ"מ רה"ע "יצחק אלמליח" ועוזרו המסור "מוטי אפללו" וח"מ "אהרון כהן" המופקד על האירוע בשל תפקידו כמחזיק תיק מורשת מן המזרח, שם התקבל האישור המיוחל לקיומו של האירוע.

"ח"מ העיר אהרון כהן, מחזיק תיק 'מורשת מן המזרח':" "לאור המצב המתוח בצפון הארץ, והצפי שלא יתאפשר לקיים את ההדלקות כמידי שנה באתרא קדישא מירון, כבר לפני תקופה ארוכה פניתי לגורמים השונים בממשלה ובעירייה, ובסיוע יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, ושר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי, וכן הודות לפעילות ראש העיר שמואל גרינברג ומ"מ רה"ע יו"ר ש"ס בעיר יצחק אלמליח,
וכעת אנו יכולים לבשר לציבור הרחב כי בע"ה יתקיים השנה אירוע גדול ונדיר של ההדלקה לכבוד התנא האלוקי רשב"י, בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל ורבני העיר, תוך שימת לב לפרטים הכי קטנים לטובת ציבור בני התורה בעיר, כדאי הוא ר' שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק בדיוק כמו ימים מאתגרים אלו"

"מ"מ רה"ע יצחק אלמליח:" "לאחר מאמצים רבים ופעילות מאומצת אפשר לברך על המוגמר, ובע"ה ההדלקה המרכזית לקהילות הספרדיות יהיה האירוע המרכזי לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ורבני הקהילות בעיר"
"עוד מוסיף אלמליח:" "תודה מיוחדת לראש העיר ידידי "שמואל גרינברג" והמועצ"ד שנרתמו לדבר וכן לח"מ "אהרון כהן" מחזיק תיק 'מורשת מן המזרח' אשר יזם ותכלל את האירוע בכל כוחו ובמסירות למען קיומו של המעמד הגדול".
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20240514-WA0003.jpg
    IMG-20240514-WA0003.jpg
    62.7 KB · צפיות: 11
  • IMG-20240514-WA0000.jpg
    IMG-20240514-WA0000.jpg
    227.8 KB · צפיות: 10
ההדלקה המרכזית בבית שמש
בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל וחכמי הדור שליט"א
זה נראה יותר הדלקה בהשתתפות זמרים ופוליטיקאים יותר מאשר גדולי וחכמי ישראל לא שיש לי משהו נגד (הפוך זה ממש השקעה רצינית עשו שם ) רק תחליף את הכותרת
פשוט לא מוזכר שם שום רב (חוץ מר' אריה......)
 
נערך לאחרונה:
עדכון חשוב! האירוע שהיה אמור להתקיים בטבריה בציון התנא רבי עקיבא בוטל! המקובל הגה"צ הגר"ד קוק שליט"א אמר שאין לו כל קשר לאירוע זה, בשל כך ההדלקות במקום יתבצעו כמו בכל שנה...
 
עדכון חם! לראשונה יתקיים השנה מעמד ההדלקה המרכזי בישיבת בית הלוי בראש העין ע"י מרן רה"י הגה"צ רבי אבנר עפג'ין שליט"א סמוך לשקיעת החמה - בשעה 19:00 בערב בליווי תזמורת ובהשתתפות אלפי בני ישיבות ותושבי העיר - המעמד יתקיים בקריית הישיבה [רח' חפץ חיים 6 רה"ע].
 
עדכון חשוב! האירוע שהיה אמור להתקיים בטבריה בציון התנא רבי עקיבא בוטל! המקובל הגה"צ הגר"ד קוק שליט"א אמר שאין לו כל קשר לאירוע זה, בשל כך ההדלקות במקום יתבצעו כמו בכל שנה...
אתה בטוח שמדובר על ל''ג בעומר? הבנתי שמדובר על אירועי פסח שני.
 
זה נראה כמו מעמד הכתרה לנשיא המועצת "מרן ראש הישיבה" הרב סלים..., מה שלא נכתב על הגר"ש בצלאל והגר"י כהן שליט"א.
ברוך השם שיודעים לכבד את רבותינו מרנן ראשי הישיבות שליט"א.
גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה בע"ה
 
???
וכי הגאון רבי יהודה כהן והגר''ש בצלאל הם לא רבותינו מה ההבדל בינו לבין הגר''א סאלים שנכתב עליו מרן רה''י
לא הייתי נתפס על הקטנות האלה אך משום שזה כבר נכתב ושאלו זאת .. אז לענות שב''ה שמכבדים את רבותינו זה לא עונה על כך שמכבדים את הרב שלך ושאר הרבנים לא .......
 
חזור
חלק עליון