אליה בר חמא
New member
שלום הרב.
בילקוט יוסף רשום שמוקצה מחמת חסרון כי הוא רק בכלי שמלאכתו לאיסור.
אם כן מה ההבדל בין כלי שמלאכתו לאיסור לבין מוקצה מחמת חסרון כיס? כל שמלאכתו לאיסור כבר אסור, מה מתחדש במוקצה מחסרון כיס?
תודה.
בילקוט יוסף רשום שמוקצה מחמת חסרון כי הוא רק בכלי שמלאכתו לאיסור.
אם כן מה ההבדל בין כלי שמלאכתו לאיסור לבין מוקצה מחמת חסרון כיס? כל שמלאכתו לאיסור כבר אסור, מה מתחדש במוקצה מחסרון כיס?
תודה.