מחלוקת בהבנת הכתוב

חכמים גדולים ואברכים רבים אמרו לי שקראו את תשובתו של בעל המאמר (ואני בכללם), וכולם פה אחד ענו ואמרו: שהערה עליו צודקת.
מי שאומר שאינה הערה (כמוך), שים לב, הוא לא כותב למה, אלא רק גיבובי מלים וקודים.

בהצלחה רבה
את דרך האמת אנחנו יודעים ובטוחים בה. מה שלא קורה בדיוק במחנה השני. ב"ה.
 
הבעיה שאתה מאמין למה שכתב כהלמ"ס
תפתח אתה בעצמך את לשון מרן בחזו"ע, ותראה אם ציטט כהוגן, או שהוציא דברים מהקשרם, בדבר שכל בר בי רב דחא יומא יבין.
תגיד לי אתה רציני?, מה הקשר למאמין
העתקתי את לשונו מילה במילה
והפוך הוספתי שמלשון מרן זיע"א נראה יותר שלא כדבריו
תשמע לעצתי, תקרא מה שכתבתי מלה במלה בנחת ותראה שאין פה שום הוצאת דברים מהקשרם, ואין פה שום אמונה כהלמ"ס
 
חכמים גדולים ואברכים רבים אמרו לי שקראו את תשובתו של בעל המאמר (ואני בכללם), וכולם פה אחד ענו ואמרו: שהערה עליו צודקת.
מי שאומר שאינה הערה (כמוך), שים לב, הוא לא כותב למה, אלא רק גיבובי מלים וקודים.

בהצלחה רבה
את דרך האמת אנחנו יודעים ובטוחים זה. מה שלא קורא בדיוק במחנה השני. ב"ה.
אני אומר בדיוק כמוך תהיה רגוע
סך הכל אמרתי שהרב אופיר מלכה לא קשור לסיפור וכפי שצטתי הלשונות, ואיה"נ בעל המאמר טעה, אך אין זה קשור כלל למה שכתבתי
 
סך הכל אמרתי שהרב אופיר מלכה לא קשור לסיפור וכפי שצטתי הלשונות, ואיה"נ בעל המאמר טעה, אך אין זה קשור כלל למה שכתבתי
גם אני סה"כ אמרתי שהרב אופיר היחיד שקשור לסיפור. וכפי שיראה המעיין בדבריו ובדברי מרן זיע"א, ובעל המאמר ממש לא טעה אלא צודק ובענק. מי שטעה, זה מי שאתה מנסה להגן עליו בעיורון ענק. רחמנות. וכאן עומד הקנה.
 
גם אני סה"כ אמרתי שהרב אופיר היחיד שקשור לסיפור. וכפי שיראה המעיין בדבריו ובדברי מרן זיע"א, ובעל המאמר ממש לא טעה אלא צודק ובענק. מי שטעה, זה מי שאתה מנסה להגן עליו בעיורון ענק. רחמנות. וכאן עומד הקנה.
הרב אופיר לא טעה כי זה לא קשור לטעות אלא הסתפק בדברי מרן זיע"א וכפי שהבאתי את לשונו.
ובכלל נראה שלא הבנת כלום אפי' מדברי קדשו של מרן שליט"א, ואתה מערבב דברים.
כתבת- שבעל המאמר צודק ובענק, ומרן שליט"א להדיא כתב שבעל המאמר טעה ושגה.
לכן נראה שאתה פשוט לא קורא דברים במלואם אלא לחצאין ואתה פשוט מערבב נושאים או שלא יורד לעומקם כדבעי
ועוד כתבת- שאני מנסה להגן על הרב מלכה, ואני כתבתי בדיוק הפוך שמדברי מרן זיע"א נראה שלא כדבריו.
פשוט אתה מוכיח מתגובה לתגובה שאתה לא הבנת לא את מרן זיע"א ולא את מרן שליט"א ולא את הרב מלכה ולא את דבריי
 
כתבת- שבעל המאמר צודק ובענק, ומרן שליט"א להדיא כתב שבעל המאמר טעה ושגה.
נ"ל שהוא חשב שכתבת שבעל המאמר שכתב להוכיח שדברי ר' אופיר אינם נכונים - הוא טעה.
ועל כך אמר שבעל המאמר צודק.
ובאמת כוונתך היתה להגיד שאה"נ, מי שהרב דיבר עליו באמת טעה, אבל שזה לא קשור לר' אופיר.
 
חזור
חלק עליון