• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

מי צריך לשאול את מי?!!!

אני מבין שאתה שואל, האם הם צריכים לשאול את ר' אריה, או הוא אותם.
לענ"ד לא קשה כלל וכלל. אריה הגיב ממש בהתרגשות ובכבוד, על עם הרעיון שהרבנים היו מוכנים להקריב את כבודם בשביל העניין הזה.
הוא רק ציין שלא תיאמו איתם, כדי לסדר את העניין קודם לכן...
גם מרן הראש"ל מתייעץ לפעמים עם מי שצריך לגבי עניינים שיש להם השלכות פוליטיות...
ולאו דווקא בעניינים פוליטיים, בכל דבר ראינו גם את ההנהגה של מרן רבינו זיע"א שהיה מתייעץ עם המומחים לאותו עניין. וכמו שבענייני החשמל ביום טוב, מרן כותב שקרא אליו למומחים בענייני החשמל, כך בעניינים פוליטיים כדאי להתייעץ עם המומחים.
 
אם אני מבין נכון, אריה שאג על חוסר התיאום עמם שגרם בזיון לרבנים עצמם שנכחו שם, אז נכון שזה נראה בזיון כשהרבנים צריכים להתיעץ עם הפוליטיקאים, אבל כנראה שבהכנה מראש היו מסבירים לאותו שוטה זחוח מה בדיוק מותר לו לומר, ואיך עליו להתנהג בכבוד ליד הרבנים, ולא כמו התדמית שנגרמה עכשיו שהוא מאמין בה שיש לו עגלה מלאה...
 
זה נגרם מכל מיני פרחחים שמפטפטים על שלוחי דרבנן, אלו שגרמו שלא יהיו מספיק מנדטים כדי לעצור את ממשלת הזדון. הם אלו שמנסים ללכת מאחורי גבם ולעשות מהלכים נבזים כאלה.
עלי להוסיף שאכן. בתקופת הבחירות האחרונה שמעתי יותר מדי אנשים שמדברים סרה על אגוד״י וש״ס שלא פעלו בשביל בני ברק בתקופת ההיא ובקורונה. והרגישו נפגעים אישית בשביל לא להצביע להם. אותם נפגעים אישית פגעו ביהדות של כל המדינה.
 
חזור
חלק עליון