זיל בתר טעמא
Active member
יש תשובה מפורשת על כך בילקו"י יו"ט וחול המועד בעמ' רכו' והלאה להתיר, וכתב שאם המציאות שיש שם רק מלאכות דרבנן זה מותר, ובפרט עם אישור של הרב הלפרין.
ואת עלית על כולנה, תשובתו של מרן זיע"א ביבי"א חלק יא' סימן כד' שכתב להתיר, אולם במוסגר בגוף השאלה כתב שצ"ע למעשה אחר שנתגלו כמה ספקות בנידון מחמת המציאות הטכנית, ומשמע שאם יש גוף שנותן אישור על הפעולות הטכניות אז התשובה עומדת וקיימת להתיר הדבר.
ואת עלית על כולנה, תשובתו של מרן זיע"א ביבי"א חלק יא' סימן כד' שכתב להתיר, אולם במוסגר בגוף השאלה כתב שצ"ע למעשה אחר שנתגלו כמה ספקות בנידון מחמת המציאות הטכנית, ומשמע שאם יש גוף שנותן אישור על הפעולות הטכניות אז התשובה עומדת וקיימת להתיר הדבר.