בנוסח ריבונו של עולם אתודה על עברות קלות וחמורות בלילה לסוף אשמורות
ובהרבה סדרי סליחות כתבו שהאומרו בחצות יאמר בתוך אשמורות. וביארו שעיקר הנוסח נתקן לליל יוהכ"פ ושם אומרים לראש אשמורות
ושהכניסוהו לסדר הסליחות שינו לסוף אשמורות, כעיקר המנהג לומר הסליחות באשמורת, ולכך כשאומרו בחצות יאמר בתוך אשמורות.
שלא ישמע כדובר שקרים ח"ו.
ויש לעיין דא"כ שאומרים סליחות ביום אין לומר כלל בלילה. וכן בסוף כשאומרים "לילה אקום להודות" וכן "ואודה עלי פשעי וזדוני הלילה הזה לה'"
דלא שייך כלל לאומרו ביום. ולא מצינו בכל המקומות שאומרים סליחות לאחר הנץ שמקפידים שלא לומר נוסח זה כלל או בשינוי לשון.
אשמח לחוו"ד בעניין.
שנה טובה ומבורכת
.
ובהרבה סדרי סליחות כתבו שהאומרו בחצות יאמר בתוך אשמורות. וביארו שעיקר הנוסח נתקן לליל יוהכ"פ ושם אומרים לראש אשמורות
ושהכניסוהו לסדר הסליחות שינו לסוף אשמורות, כעיקר המנהג לומר הסליחות באשמורת, ולכך כשאומרו בחצות יאמר בתוך אשמורות.
שלא ישמע כדובר שקרים ח"ו.
ויש לעיין דא"כ שאומרים סליחות ביום אין לומר כלל בלילה. וכן בסוף כשאומרים "לילה אקום להודות" וכן "ואודה עלי פשעי וזדוני הלילה הזה לה'"
דלא שייך כלל לאומרו ביום. ולא מצינו בכל המקומות שאומרים סליחות לאחר הנץ שמקפידים שלא לומר נוסח זה כלל או בשינוי לשון.
אשמח לחוו"ד בעניין.
שנה טובה ומבורכת
.
נערך לאחרונה: