• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

ניסיך שבכל עת חרבות ברזל

הנס לדעתי הגדול מכולם
 
הנס לדעתי הגדול מכולם
אפשר להעתיק לטובת החסומים?
 
אפשר להעתיק לטובת החסומים?

התכנית השטנית והניסים הגדולים: יאיר אנסבכר מסביר מה קרה • צפו כאן

חוקר הביטחון ולוחם הלוט"ר יאיר אנסבכר הסביר בפירוט מחריד מה היה עלול לקרות בשעות הראשונות של המלחמה, לו התוכנית השטנית של איראן באמת הייתה יוצאת לפועל • וגם, שלושה ניסים שקרו לעם ישראל, האור שבתוך החושך​
  • מערכת JDN​
  • י״ב במרחשוון ה׳תשפ״ד (אוקטובר 27, 2023)​
  • פורסם: 11:00​
  • עודכן: 11:00​
  • 16 תגובות​

יאיר אנסבכר, הוא מומחה לביטחון, איש חינוך ויזם חברתי ומחבר ספרים. מרצה, חוקר ויועץ במערכת הביטחון הישראלית ובצה"ל, כיום עמית במכון משגב לביטחון לאומי ואסטרטגיה ציונית, ועמית מחקר בכיר בפורום קהלת.

אנסבכר הוא רב-סרן במילואים. בבוקר חג שמחת תורה, עם תחילת מתקפת הפתע על ישראל, התייצב בבסיס יחידת הלוט"ר שבמתקן אדם ויצא ללחימה בעוטף עזה. הוא השתתף בלחימה בבסיס מודיעין שמחבלים השתלטו עליו, והמשיך ללחימה בקיבוץ ניר יצחק.

כעת, הוא משרטט "על בסיס ניתוח של אמל"ח וממצאים שמצאנו בשטח אצל המחבלים. חלק גדול עוד מסווג. עמית סגל כבר פירסם שנמצאו מפות עם נ.צ של מתקנים אסטרגים עמוק בשטחנו. וזה קצה קרחון מזעזע שבהמשך עוד יתפרסם", את התכנית השטנית של איראן – ואת הניסים הגדולים של עם ישראל.

הוא מסביר כי מדובר רק בסקיצה ששרטט, והוא לא חשב שהוידאו יופץ ברשת ויהפוך ויראלי, לכן "שום דבר לא מדוייק פה בכלל בכלל לא עזה לא באר שבע ולא כלום זאת לא מפה אלא סקיצה כללית בשביל להבהיר רעיון אז אנא מכם התמקדו במהות".

עוד הוסיף כי "ההבנה הכוללת נובעת ממחקר של שנים עם טובי המומחים בארץ ובעולם של איראן ותוכניותיה, בין השאר במכון משגב לביטחון לאומי ולאסטרטגיה ציונית שם אני חוקר תחת ניהולו של מאיר בן שבת ראש המל"ל לשעבר".

"תוכנית חמאס זהה לתוכנית חיזבאללה שאת ההגיון המלא שלה הסביר לי באופן הטוב ביותר כבר לפני שנים ידידי ורעי היקר קצין מוערך וחכם מאוד שלצערנו שכל את בנו במערכה תא"ל יובל בזק".

אז בהתעלם מהטעויות על המפה ששרטט, הוא מספק תזה מאוד מפחידה, כאמור על בסיס מחקרים של שנים והאמל"ח שמצאו בשטח, על התכנית המפחידה – ושלושת הניסים הגדולים שאירעו בתוך האובדן הקשה של חג שמחת תורה.​
 
הנס לדעתי הגדול מכולם
 

נס מדהים: דיירי קומת קרקע פתחו את חדר הממ"ד שלהם לרשות הציבור. העוברים והשביםהופתעו לגלות שבכך מנעו את חדירתו של הנחש לביתם

בזכות החסד עם הממ"ד מת הנחש: בגמרא מצאנו את הסיפור המפורסם על בתו של רבי עקיבא שבזכות החסד שעשתה עם העני ביום חתונתה, ניצלה מהכשת נחש שהזדחל לו בין אבני כותל ביתה. מקרה דומה להפליא, התרחש השבוע בעיר אשדוד.
הנס אירע בבית הממוקם בקומת קרקע, בצידי שביל שבו חולפים עוברים ושבים רבים ברחוב אור לציון, בסמוך ממש לבית הכנסת המרכזי 'הריב"ז' ברובע ז'.
בדירת הקרקע הסמוכה לבית הכנסת, קיימת כניסה לחצר צדדית ממול לבית הכנסת, ובני הבית ששמו לב לכך שאלו שחולפים בשביל מחפשים מידי פעם מרחב מוגן בעת אזעקה, דאגו לתלות שלט גדול ומאיר עיניים משני צידי קירות הבית המזמין את העוברים ושבים להיכנס דרך השער לבית למרחב מוגן, מכיוון שאין באזור כניסה לבתים או מרחבים מוגנים.
והנה, אחד מאלו שעברו במקום מגלה להפתעתו כי בדיוק בין שורות הלבנים שעליו הודבק השלט בו נכתב: "חדר ממ"ד אפשר להיכנס" הזדחל לו נחש קטן שניסה להיכנס ולחדור פנימה לבית, אך גופו נתפס ונדבק ברצועת דבק הסלוטייפ וכך מצא את מותו מתחת לסרט הדבק השקוף - שהפך פתאום ל'מלכודת נחשים'.
1604db69-1ed4-4d45-9a12-c32a2d5cb762.jpg
627b3479-2c6f-47a4-ad9d-ee69bc1136c3.jpg
2bbdeb93-44d7-4db4-be43-11e275510052.jpg
 
עלוני השגחה פרטית עם סיפורי ניסים מהמלחמה.
 

קבצים מצורפים

  • עלון השגחה פרטית - וירא חיי שרה תשפד - ניסי חרבות ברזל.pdf
    1.3 MB · צפיות: 9
  • עלון השגחה פרטית - תולדות ויצא תשפד - ניסי חרבות ברזל.pdf
    1.3 MB · צפיות: 7
היה איזה מטוס (אולי מסוק) שהמחבלים פגעו לו בכנף בתחילת הלחימה, בשעה שהיה מעל יישובי העוטף, ואז הוא הספיק לנחות באחד היישובים ומי שהיה במטוס לא נפגע.
באותו יישוב הכיתות כוננות הלכו לעזור ליישובים הסמוכים ככה שלא היתה כיתת כוננות באותו מקום, והמחבלים התקרבו וכבר לא היה מה לעשות, ובדיוק אז נפל המטוס הנ"ל וחיסל את כל המחבלים.

היה רכב (מוגן ירי) עם 4 חיילים משלנו, שנתקלו בכמות של עשרות מחבלים, והבינו שהרכב לא יעזור להם מול כל האש תופת הזו, ויצאו מהרכב והתחבאו מאחוריו, וניהלו במלחמה במשך זמן רב כשאחד מהם פצוע בכתף והמחבלים לא הצליחו להתקרב.
כל מי שניסה להתקרב למקום מת במקום,ולהם לא קרה כלום, עד שבא הקצין שלהם וחילץ אותם עם הרכב שלו.
אותו קצין הציל עוד חיילים נוספים וכו', אך לבסוף הוא לא שרד ונהרג באחד מהפעמים שניסה להציל. הי"ד.
 
חזור
חלק עליון