• חדש מאיגוד האברכים והקהילות: חוברת בחומרת איסור הגיוס לצבא ובשבח לימוד התורה בישיבות הקדושות, ממרן רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף זיע"א ומנהיג הדור מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א. לקריאה והפצה לחצו כאן

סיפורי ענווה וחביבות על הראשל"צ רבינו יצחק יוסף שליט"א

סיפור הענוה הכי גדול הוא שרבינו גר באותו בית כארבעים שנה!
אם כבר, הרב קנה את הדירה הזו, רק כי ראה שיש חדר לימוד, אמר לרבנית, לי זה מתיאם יש לי היכן לשבת ללמוד, תבדקי אם כל הבית טוב לך, וכך היה.
(דרך אגב- איך מרן שליט"א והרבנית הגיעו בכלל לקנות את הדירה הזו, זה עוד סייעתא דשמיא, שכל אחד שמע ממקום אחר ובתחילה היה דין ודברים איזה דירה לראות קודם מה שהרב ראה, או מה שהרבנית, ותוך כדי הדברים גילו כי מדברים על אותו הבית...)
 
לאורו נלך צריך לנצל את זה שמרן איתנו ה' יאריך ימיו בטוב ובנעימים. לאורו נלך כאיש אחד לעשות רצון בוראנו לאורו של מדריך נתיבותינו מרן מלכא שליט"א
 
מישהו הראה לי תמונות מהשבועיים האחרונים מהמשאות של מרן גאון הענווה ושר התורה רבנו יצחק יוסף שליט"א הן בסליחות והן בשיעורים בכל רחבי הארץ. פשוט זכינו זכות אדירה שמרן חי בתוכנו. אתם יודעים כמה מאמץ זה לגדול הדור ממרום גילו והעומס של הנהגת הדור השרוי עליו ועוד. טורח ומחזק את העם 'וירד משה מהר סיני אל העם' כציווי של מרן גדול הדורות הבלתי נשכח רבנו עובדיה יוסף זיע"א למרן שליט"א. אשרינו! צריך להעריך את זה מאד.. ראיתי תמונות שמרן במהלך ימים אלו מגיע לכל הארץ וכן מרן הגיע בין היתר או יגיע ל: לצפת, לבני ברק, לרמלה, לרחובות, יבנה, אופקים, וכן אילת, אשדוד ועוד שלחלק כבר הגיע ועוד להרבה מקומות. אשרינו שזכינו!
 
אצרף סיפור יפה מתוך אלפי סיפורים שיש;
פעם הייתי עם מרן בהיותי בחור צעיר, והבאתי לו מכתב ובו הערה על ילקו"י, שבאמת חשבתי שהיא נכונה, ואז הייתי רק בין 14, (כמובן בדרך של כבוד ולא בזלזול)
הרב קיבל את זה בחביבות, שמע והבין וכתב לי במכתב חוזר אחר שהסביר כוונתו "ותשואות חן חן לו על מה ששלח הערות וכו' ".
איזו ענווה? איזה גדלות? לתת יחס אישי לבחור ששולח לו מכתבים..., ובכללי לכל המכתבים איזו מסירות שכך הוא עונה...
אשרינו שזכינו ברבי כזה!
 
חזור
חלק עליון