החזון עובדיה חולק עליו.אז הילקוט יוסף חולק עליו?
הצג קובץ מצורף 4968
חוץ מזה, שבהסרטה הוא אומר להיפך, שיש שאומרים שהוא כתב רק את הלמעלה ולא את הלמטה.
בהסרטה מדבר על טענה הפוכה שכתב את הלמעלה ולא את הלמטה, לא מדבר על הטענה שכתב את הלמטה ולא את הלמעלה, טענה שנתמכת מהכתוב בהקדמת הספר, וכמדומה שכן כתב גם במעין אומר, וזכרוני שגם בספר רבינו באיזה'ו מקומ'ן כתב שמרן ביקש ממנו לכתוב את נוסח ההלכה למעלה."אפילו אות אחת אין רשות לתקן בלי רשות שלי, ואפילו טעות של דפוס".
ציטוט מדברי מרן זיע"א במוצאי שבת קודש פרשת כי תשא תשס"ז.
ממולץ לכולם לשמוע את זה.
אני מצרף כאן קישור [מיד אחרי שיעורו של מרן הראש"ל נר"ו].
איפה נמצא החזו"ע?החזון עובדיה חולק עליו
כאמור מרן התייחס לטענה ההפוכה, לא לטענה הזו.הצג קובץ מצורף 4985
תשובת הרב חיים רבי שליט''א מחולון.
ובענין הליכות עולם זכור לי שהרב דוד יוסף כתב את הלמעלה והובא ברבנו.
אם מישהו יודע אחרת שיתקן אותי.
הוא נקט דוגמא, אבל הרב הדגיש שהוא כתב את הכל בין למעלה בין למטהבהסרטה מדבר על טענה הפוכה שכתב את הלמעלה ולא את הלמטה
חזו״ע שבת ח״א בהקדמהאיפה נמצא החזו"ע?
האחת זה בענין ברכת על נט"י בקביעות סעודהואציין שמפתחות יביע אומר א עד י מרן כתב
ואילו מפתחות חזון עובדיה תלמיד ובחזו"ע ברכות יש 2 טעויות של התלמיד. אחת ציין לה הרשלצ במכתב שהובא בקובץ המשביר
בל בהקדמת הליכו"ע כתוב שהרב דוד עזר לו בהלכות.הוא נקט דוגמא, אבל הרב הדגיש שהוא כתב את הכל בין למעלה בין למטה
שנפשות לא פוטרת מעין שלוש בדיעבד כ''כ.האחת זה בענין ברכת על נט"י בקביעות סעודה
והשניה?
עזר לא כתבכתוב שהרב דוד עזר לו בהלכות
יש למישהו במגדל העמק הסרטה ברורה בענין הזה. הוא לא מסכים לדבר על זה ולא להראות את ההסרטה. ולכן תחשבו שלא אמרתי כלום.מעיין אם יש גם הקלטה לגבי הבמבה...
יש אותה לרבים וטובים.יש למישהו במגדל העמק הסרטה ברורה בענין הזה. הוא לא מסכים לדבר על זה ולא להראות את ההסרטה. ולכן תחשבו שלא אמרתי כלום.
ייש"כ אבל אכן כל אחד יסביר אחרת. 'הכנה' אפשר שכבר כתובים היו רק הכינם ותיקנם כראוי להדפסה כלומר 'עריכה'.הצג קובץ מצורף 5030
מה הכוונה "לסייעני בהכנת פסקי ההלכות להדפסה"? כל אחד יסביר אחרת.
מה זה החדש, על הל' שבת??בילקוט יוסף החדש, כרך א סימן ג הערה ה,