ובזה הסתפקתי מה יהיה הדין בשעת התפילה, האם גם יצטרך ליטול ידיו בכלי אחרי שיוצא מבית הכסא?תוספת לעמ' שכד. כל מ"ש שצריך נטילה בכלי כשיוצא מביה"כ, זהו רק בתוך הסעודה. אבל בלא זה א"צ כלי. וכך נהגו רבים מחכמי הספרדים.
אפשר שיהיה צריך מדין "נטילה לתפילה" שבזה הוכיח המחבר לפנ"כ שצריך כלי.ובזה הסתפקתי מה יהיה הדין בשעת התפילה, האם גם יצטרך ליטול ידיו בכלי אחרי שיוצא מבית הכסא?
יישר כוחך הרב @אהרן כהן.מצורף הספר בשלימותו לזיכוי הרבים (באישור ידידי הרב המחבר נר"ו).
ומצורף גם הספר הקודם שלו - בחוקותיך אשתעשע ובסופו קונטרס "כדאמרי אינשי" - הלכות ומאמרים שהעולם אומרים ואין להם מקור מוסמך בחז"ל [הקונטרס "כדאמרי אינשי" האמור האמור הולך לצאת בהרחבה מרובה בספר בפני עצמו בעז"ה].
זו בדיוק השאלה. האם צריך שוב ליטול בכלי אע"פ שנטל קודם התפילה או לא.אפשר שיהיה צריך מדין "נטילה לתפילה" שבזה הוכיח המחבר לפנ"כ שצריך כלי.
אי אפשר לכווין בדיוק, כל אחד יודע או לא יודע הלכות אחרות. א"א לצמצם ולכן מובן למה נקט המחבר דוגמאות אלו.כבר הודפסו המודעות, ומרוב לחץ הרב המחבר פחות נתן את ליבו לבחור את הדוגמאות המובחרות של ההלכות השכיחות שיותר לא יודעים אותם....
יש הלכות שלא ידועות לציבור בכלליות, ויש הלכות שחלקם יודעים יותר וחלקם פחותאי אפשר לכווין בדיוק, כל אחד יודע או לא יודע הלכות אחרות. א"א לצמצם ולכן מובן למה נקט המחבר דוגמאות אלו.