• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • "המרכז למורשת מרן" שמח לבשר לציבור היקר על פתיחת קבוצת הצ'אט "מורשת מרן אונליין" בה יובאו חדשות ועדכונים מעולם התורה, וכן תכנים תורניים מעניינים כולל קטעי וידאו, תמונות והנעשה בעולם הישיבות.

    >> להתחברות לחצו עכשיו:

    https://news.moreshet-maran.com/

    לשליחת עדכונים לחצו כאן, או שלחו למייל: news@moreshet-maran.com

    נ.ב. צ'אט זה מאושר בנטפרי.

פירות יבשים

מה לא פשוט?! "חטיף קוקוס"!!!
הראשל אומר שהכל ואחרים אומרים עץ מה אעשה?
זה כמו שוקולד העץ יש עלו עמ לסמוך
וכן לדר.
אך אני לא אחלוק מעצמי על הרב בגלל חוש טעם שלי או סברא כזו.

נפקמ גם שאם ברכתי על תפוח אח"כ לא אברך על החטיף
כמו שוקולד ובננה
 
הראשל אומר שהכל ואחרים אומרים עץ מה אעשה?
זה כמו שוקולד העץ יש עלו עמ לסמוך
וכן לדר.
אך אני לא אחלוק מעצמי על הרב בגלל חוש טעם שלי או סברא כזו.

נפקמ גם שאם ברכתי על תפוח אח"כ לא אברך על החטיף
כמו שוקולד ובננה
אני רק כתבתי שא"א לומר שנשתנה שמו, מבחינתי תברך המוציא, אבל אל תאמר שהשתנה שמו.
 
עוגיות קוקוס זה ממש קוקוס, ורוב מוחלט של אכילת הקוקוס הוא טחון (שלם הוא קשה ולא נעים לאוכלו כך) וזה שהוסיפו סוכר זה רק לתת ל'קוקוס' טעם טעים יותר אבל לא נשתנה טעמו כלל, וגם הצבע הורוד הוא רק מבחוץ ליופי או טיפה מתיקות, אבל רובו הוא קוקוס

עוגיות בוטנים, אם הם טחונים היטב ונשתנה טעמם כמו הלדר שלא כ"כ מזהים שבא ממשמש, אם כך גם המציאות בעוגיות בטונים אה"נ יש לברך שהכל
אבל אם ניכר החתיכות וטעמו הוא כטעם הבוטנים למה לא לברך האדמה?
 
חזור
חלק עליון