• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • הודפס מחדש ע"י 'המרכז למורשת מרן' הספר "ילקוט יוסף - פורים משולש", עם מגילת אסתר בתוספת ביאורים ממנהיג הדור מרן הראש"ל שליט"א. מחיר מיוחד לזיכוי הרבים: 15 ש"ח בלבד. >> לרכישה ישירה באתר לחצו כאן

פרס הראשון לציון תשפ"ה

- כללי השתתפות -
בתחרות רשאים להשתתף כדלהלן:

  • תושבי העיר ולומדים בירושלים בין הגילאים 16 ומעלה או תושב חוץ הלומד בתחומי העיר ירושלים. המשתתף יצרף צילום ת.ז עם צילום ספח ואישור לימודים.
  • החיבור צריך להיות בנושאי ההלכה, חיבור שיש בו חידוש ויצירה עצמית.
  • החיבור יהיה כתוב וערוך בבהירות לשון, מנוסח היטב, בצורה ברורה וממוקדת, דבר דבור על אופניו ועל פי הסגנון המקובל בכתיבה ההלכתית.
  • על החיבור להיות מוקלד במחשב, על פני לפחות 3 עמודי A4 ולא יותר מ-5. יש להשתמש בפונט DAVID גודל 12 עם מרווח 1.5 בין השורות ושוליים רגילים וכתוב בשפה העברית בלבד.
  • חיבורים אשר לא עומדים בהוראות הנ"ל ואשר יכתבו בכתב יד ייפסלו.
  • מאמר מועתק ממקור אחר שלא יהיה פרי יצירתו של הכותב או קרוב אליו ייפסל.
  • על המאמר עצמו אין להוסיף כל סימן מזהה, שם, ת.ז, שינוי גופן או מרווח גדול בין פסקאות במקום כלשהו וכן כל פרט שעלול להוות סימן היכר.
  • עיריית ירושלים באמצעותה או באמצעות כל גוף אחר שיקבל את הרשאתה זכאית להשתמש בחיבורים בתחרות ומחוצה לה, למשך מלוא תקופת זכויות היוצרים בכל אופן ודרך, כ"כ רשאית להוציאם לאור, במלואם או חלקם, במסגרת ספר ובכל אופן ודרך אחרים, להעמידם לרשות הציבור, לפרסמם בכל דרך להפיצם בכל טכנולוגיה קיימת או עתידית ולהעתקתם. והכל מבלי שתהיה עליה חובת תשלום או תשלום תמורה אחרת כלפי כל גוף בגין שימוש זה.
  • עיריית ירושלים תהא פטורה מאחריות ומחובה כלשהי בכל הקשור במשלוח טופס ההשתתפות על ידי משתתפי התחרות.
  • עיריית ירושלים רשאית לשנות את מס הפרסים במהלך התחרות . כמו כן, העירייה אינה מתחייבת לחלק את כל כמות הפרסים המפורטת בטופס ההשתתפות.
  • בכל סתירה ו/או אי התאמה בין התקנון לבין כל פרסום בכתב ו/או בע"פ, מכל מין וסוג שהוא, תגברנה הוראות תקנון זה והן שתקבענה.
  • עיריית ירושלים זכאית לדרוש מסמכים או אישורים נוספים לפי הצורך.
 
השאילה אם ישנה אפשרות להתגבר על זה? וד"ל.
אני כותב זאת, על בסיס הנתון שאחד מחברי הפורום כאן כתב שיודע שיש כאלו שזכו גם שאינם לומדים או מתגוררים בי-ם.
ואכתי צ"ע.
שנה שעברה הזוכה היה אחד 'עמרוצי' מתל אביב.... (אברך או אפילו ראש ישיבה), המתגורר בת"א..
 
אז זה רק קטע של יח"צ? האם מישהו יודע בבירור או שזה רק השערות? האם מישהו שלא גר בירושלים זכה בפרס?
ואיזו הרגשה יש למישהו שזכה כי הוא עבד על המערכת שהוא ירושלמי...
תורה בטהרתה זה לא....
שנה שעברה ברגע האחרון התברר שאפשר לשלוח גם מי שאינו בירושלים כמבואר לעייל כך קשה לומר שמי שזכה שנה שעברה שהוא אינו מירושלים כי הוא עבד על המערכת וכדו' נמתין לרגע האחרון ............
 
לא ברור מה הרעיון להתחכם
כתוב שזה רק לירושלים אז זהו...
ואיזו הרגשה יש למישהו שזכה כי הוא עבד על המערכת שהוא ירושלמי...
תורה בטהרתה זה לא....
לא הבנת!
הם בעצמם רוצים שיהיה כמה שיותר, והם מצליחים 'לסדר' את זה ולתת בפועל גם למי שאינו מי-ם,
רק רשמית הם חייבים לומר שזה רק לירושלמים.
זאת השערתי, אין לי מקורות זולת מה שנכתב כאן.
 
תורה בטהרתה זה לא....
וגם עוון גזל בידו!
אם אכן ההשתתפות בתחרות מותנת שהמשתתפים הינם תושבי ירושלים בלבד
הרי שמי שאינו תושב ירושלים עובר על התקנון, וכל תנאי שבממון תנאו קיים ואם זכה שלא ביושר, עוון גזל בידו!
כ"ז אני כותב במידה ואכן עומדים על התקנון, אבל אם נכתב רק בגלל סיבות חיצוניות, כמ"ש איפרגן, אז אה"נ אי"כ חשש...
 
לא הבנת!
הם בעצמם רוצים שיהיה כמה שיותר, והם מצליחים 'לסדר' את זה ולתת בפועל גם למי שאינו מי-ם,
רק רשמית הם חייבים לומר שזה רק לירושלמים.
זאת השערתי, אין לי מקורות זולת מה שנכתב כאן.
לא הבנתי גם המארגנים לא אכפת להם, אבל זה גזל מהעירייה שממנת
 
חזור
חלק עליון