יש לך מקור לדבריך בדברי מרן זיע"א?הוא כתב שם שאסור לערבב כרגיל אלא שמותר על ידי שינוי לערבב שתי וערב - וגם דעת הרב עובדיה כך כיון שזה עיסה עבה
וזה ממש מטעה לכתוב את ההלכה כמו שכתבו אותה במה ששלחת (בספר זה כתוב ברור) -תכתוב להם את זה בתגובות שם שלא יטעו אחרים
אין עכשיו לידי חזו"ע אבל זכור לי שלא שייך לישה בסלט ביצים שלא מחבר את התערובת - שלא מחבר את הביצים עם הבצל אבל בחמין הוא הופך הכל לעיסה אחת וזה נחשב ללש ולעיסה עבה וצריך שינויומאי שנא מדברי השש"כ שמותר להכין סלט ביצים עם בצל?
וכן נקט כדבריו חזו"ע שבת ד עמוד רסד רעו רעז רעט
ולפי זה אבוקדו מרוסק עם מיונז אסור?יש היתר במאכלים מבושלים שכבר נימוחו נראה לי מובא בחזו"ע זה מהחזו"א
בירקות מבושלים יש הסוברים דאין משום לש, אמנם יש דברים מבושלים שאסור בלישה מדרבנן.יש היתר במאכלים מבושלים שכבר נימוחו נראה לי מובא בחזו"ע זה מהחזו"א
ההיתר שם מצד שני טעמים: 1. גם אחרי העירוב לא נעשית כאן ממש עיסה בעלת מירקם אחיד. 2. לא מדובר בלישה לצורך הכנת מאכל כמו בלישת בצק, אלא זהו רק כעין הטעמת התבשיל בתבלין.ומאי שנא מדברי השש"כ שמותר להכין סלט ביצים עם בצל?
וכן נקט כדבריו חזו"ע שבת ד עמוד רסד רעו רעז רעט
יש היתר במאכלים מבושלים שכבר נימוחו נראה לי מובא בחזו"ע זה מהחזו"א
כן וכך כתב בהליכות שבתאבוקדו מרוסק עם מיונז אסור?