קצת קשה לי,
ראיתי בילקוט יוסף (מהדורה תשס"ד) שכתב שאם יש בהליכה וחזרה בו ביום שיעור פרסה מברך בשם ומלכות. ומשמע מדבריו שהדרכים מצטרפים.
כן ראיתי ג"כ באור לציון (ח"ב פי"ד המ"ב) ושו"ת יביע אומר (ח"ו). אלא ששם אפשר לומר שדיברו על ברכת הגומל. ומה שסיים בשו"ת יביע אומר בסוף וכן הוא הדין לתפילת הדרך קאי על תחילת דבריו שאין מברכים ברכת הגומל אלא א"כ יש לו שיעור של 72 דקות. עי"ש.
והרי השו"ע כתב שאין לברך כשהוא בתוך פרסה לעיר.