יצחק כהן הי"ו
Well-known member
הסיבה שלא הבאנו את ישי כהן כי ידעתי שיהיה על זה פולמוס שלם.
בכה רבי וכו'חבריה נסחפתם לא ידעתי שעורך עיתון גם לו קוראים בתואר רבי
בכה רבי וכו'
ופלא על הרב פשוט שליט"א שלא הרגיש שכבר קדמוהו צעירי התלמידיםוהלא על הבעל תשובה הגדול ר"א בן דורדיא ברגע א' קראו לו רבי
וק"ו בנ"ד שביזה עצמו בצורה כזאת
אני מקנא ממנו
הגבתי לפני שקראתי תגובתך, שהיא בעמוד הבא.ופלא על הרב פשוט שליט"א שלא הרגיש שכבר קדמוהו צעירי התלמידים
בכה רבי וכו'
שם מדובר שהוא הסתלק לעולם שכלו טוב ולכן הוא עלה זך ונקי בקדושה שעשה תשובה על כל העברות שעשה ומיד זכה לעולם הבא להבדיל אני מאחל לעורך הדרך אריכות ימים ושנים ואשריו שהוא כך ביזה את עצמו על זה אך מכאן ולהוציא אתו צדיק גמור כר''א בן דורדיא ארוכה הדרך לענ''דוהלא על הבעל תשובה הגדול ר"א בן דורדיא ברגע א' קראו לו רבי
אבל מסתמא לא גרע מכל מיני ח"כים חברי עיריה למינם שגם מכונים בתואר רבישם מדובר שהוא הסתלק לעולם שכלו טוב ולכן הוא עלה זך ונקי בקדושה שעשה תשובה על כל העברות שעשה ומיד זכה לעולם הבא להבדיל אני מאחל לעורך הדרך אריכות ימים ושנים ואשריו שהוא כך ביזה את עצמו על זה אך מכאן ולהוציא אתו צדיק גמור כר''א בן דורדיא ארוכה הדרך לענ''ד
ויש לקוות שממנו יראו וכן יעשו, כי בזמן האחרון הענין של ביזוי ת"ח, שאינו מהחוג / עדה/ סגנון/ שיטת פסיקה / סוג לבוש/ לבזות ולחרף ולגדף צובר תאוצה בעוה"ר.ומ"מ אשריו ואשרי חלקו שעשה תשובה.
ומי זוטר בעינך להתבזות בצורה כזאת?שם מדובר שהוא הסתלק לעולם שכלו טוב ולכן הוא עלה זך ונקי בקדושה שעשה תשובה על כל העברות שעשה ומיד זכה לעולם הבא להבדיל אני מאחל לעורך הדרך אריכות ימים ושנים ואשריו שהוא כך ביזה את עצמו על זה אך מכאן ולהוציא אתו צדיק גמור כר''א בן דורדיא ארוכה הדרך לענ''ד
כל אחד ישאל לרבותיו ויעשה כדברם. ותול"מ.ויש לקוות שממנו יראו וכן יעשו, כי בזמן האחרון הענין של ביזוי ת"ח, שאינו מהחוג / עדה/ סגנון/ שיטת פסיקה / סוג לבוש/ לבזות ולחרף ולגדף צובר תאוצה בעוה"ר.
ואם נצליח לתקן זה ולו במעט והיה זה שכרנו.
יש לזכור שלפני שנים רבות אצלנו הספרדים זה לא היה מצוי כ"כ.
ה' יזכנו לחזור בתשובה שלימה.
לפני שחברי המערכת ובראשם ישיבישער של מרן יעירו ויעוררוא. השירשור נועד לעדכוני חדשות קצרים מהציבור הספרדי, ולא לפרשנויות ופטפוטים,
אין עוד מלבדו!כנראה שלחכם הנז' ליכא תורה ולכיר מצוה ד.....ובאמת שרי ליה מריה....
איני יודע מדוע בא בתפיס'ה, ואני איני בחפיס'ה, אזיל לפייס'ה, אולי נתפייס'ה
היו במשך הדורות הרבה גדולי תורה שנחלקוכל אחד ישאל לרבותיו ויעשה כדברם. ותול"מ.