• ניתן לשלוח מערכות ויישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

תוכניות לעשות ספרים

כוונתך לסקריפטים?
אכן, סליחה על שגיאת הכתיב. אגב יש סקריפטים לכל מעמד, אך ריכוז גבוה של סקריפטים יקרים מצוי בדר"כ רק אצל ההוצאות גדולות.

מה זה הפקת דפוס?
ייעוץ מקצועי, אחריות, תמיכה, וכו' על ההדפסה. כולל בעיקר ניצול קשרים בבתי דפוס ע"מ לספק ללקוח תוצאה טובה יותר במחיר זול יותר.
 
לענ"ד שניכם צודקים, אם המחבר ספר יודע להסתדר לבד ותשועה ברוב יועץ, גם בכתיבה ובהגהה ועימוד נורמלי שנוח לקרוא ודפוס טוב, למה לא? אבל כמו שאומר הרב @באר חפרוה באמת לפעמים יש ספרים שאי אפשר לקרוא בהם בגלל אחת מהסיבות הנ"ל ואם היה המחבר מוריד קצת מהביטחון עצמי שלו ופונה למקצוענים היה הספר שלו נחמד למראה
לפני שנה או יותר ביקש ממני עשיר גדול אחד שכנראה כרוב עושרו כך גודל סכלותו , לערוך בשבילו איזה ספר קדמון שהוא חשב שיעזור לו בביזנ'ס, עשיתי לו את העבודה אבל ברחתי ממנו ולא הסכמתי להמשיך לעבודות נוספות למרות הכסף הגבוה, כי הנ"ל היה חושב שיודע הכל וכל הזמן שולח הודעות ומלחיץ ונותן פקודות שלא שייכות וחושב שזה הולך לפי מה שירצה כאילו אני יכול לשלוח יד בספר המקורי, וכל יום מוסיף לי עוד ספרים חדשים להכין, וממנה אותי למנכ"ל של ההו"ל ומכניס ללא ידיעתי עובדים חדשים ונותן גם להם פקודות בלי תיאום איתי וכו', ועם כל הלחץ שלו עד היום הוא לא הדפיס כלום, ואם לא היה כזה פזיז והיה פונה להו"ל מסודרת מזמן היה חוסך את כל הכאב ראש הזה
 
לענ"ד שניכם צודקים, אם המחבר ספר יודע להסתדר לבד ותשועה ברוב יועץ, גם בכתיבה ובהגהה ועימוד נורמלי שנוח לקרוא ודפוס טוב, למה לא?
חבר (גילוי נאות: גם כן מנהל הוצאה לאור) נתן משל נאה:
הוצאת ספר ללא הוצאה לאור דומה לשיפוץ דירה ללא קבלן, אלא שכירת כל פועל בנפרד, בשיתוף עצות מחברים בשטיבלאך. וד"ל...
 
חזור
חלק עליון