• לחכמי ורבני הפורום הע"י,

    בימים האחרונים יצאנו לפסק זמן קצר, כדי לעשות בדק בית וחשבון נפש כיצד הפורום יוכל להגיע לנקיות גדולה יותר בעניין כבוד חכמים, בעקבות תקלה שקרתה, חרף הצעדים וההגבלות שננקטו בעבר.

    כעת בסיעתא דשמיא, לאחר היוועצות עם דעת תורה, הגענו למתווה שבע"ה יהיה לתועלת לכולנו, להיות בפורום נקי יותר, בו יוכלו הרבנים הגאונים שליט"א מכלל המגזרים לדון בדברי תורה, כדרכה של תורה, ללא חשש של היכשלות חלילה בכבוד חכמים.

    הנהלים הוחמרו, וננקטו גם פעולות טכניות לשם כך. ואנו שמחים לבשר על פתיחת הפורום בחזרה במתכונתו החדשה. תיתכן אולי אי נוחות קטנה, אבל הרווח הוא של כולנו: פורום נקי וזך! כאן המקום לבקש מהציבור לשים יותר לב על כפתור הדיווח שבכל הודעה, ולדווח על תוכן שלדעתם אינו מתאים, ובפרט בתוכן ישן (שאולי חרף ההגבלות הישנות נשאר בטעות).

    אנו תקווה שבע"ה נזכה להיות מחכמי ארץ ישראל שנוחים זה לזה בהלכה, ולהגדיל תורה ולהאדירה בדרך התורה אשר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

    ונסיים בתודה לכל הפונים בתקופה הזו, ושלחו את חיזוקיהם. תודה על האיכפתיות והשותפות, בע"ה יחד נמשיך להגדיל את בית המדרש הדיגיטלי הנוכחי, אשר מביא ברכה לרבבות אלפי ישראל.

    חזקו ואמצו!

תנו עוד לייקים....

אכן יש כאלה שמשקיעים וכותבים ומעלים נושאים, ואין תמיד 'שכוייח' (לייק), בשונה ממקומות אחרים.
ויתרה מזו זה עושה לפעמים חוסר חשק לכתוב כאן בפורום.
צודק בכל מילה.
 
ובסוף בסוף, אחרי כל ההסברים המלומדים על האיכות של הלייק וכיו"ב, יש את מבחן התוצאה הידועה והברורה. היכן יש יותר רמה תורנית ועניינית?

לא חייב להיות שזה בגלל הלייקים המרובים שם (למשל יכול להיות בגלל מחיקות יתר על המידה או עירוב עניינים פוליטיים יותר מידי, ובכלל, הקו שחייב להשתקף ברור הוא אחד, ולכן תמיד אין שוויון ושיח פתוח ואכמ"ל), אך עכ"פ זה מפריך את החשש לזילות ע"י ריבוי הלייקים...


יודגש (תרתי משמע...), איני מתלונן כלל על כלום, הכל נפלא! רק עניינית בנוגע לטענות שהוזכרו לעיל הארתי את הארתי...
 
תקשיבו, יש כאן המון השקעה, גם של האחראים על הפורום, וגם של משתמשי הפורום שמשקיעים וכותבים וכו'
ומצפים טיפה טיפה שיתיחסו לזה ויתנו לייק הרגשה טובה למי שהשקיע

שוב, ימשיכו לכתוב ולהשקיע גם אם לא יתנו הרבה לייקים, אבל היכן הרגישות וטיפה הכרת הטוב לתת למי שהשקיע לייק שזה כמו מילה טובה

וכפי שנכתב כאן בהודעות לעיל, המצב הזה בפורום שבקושי עושים לייק זה פחות עושה חשק לכתוב


ולוואי שהדברים יפלו על אוזנים קשובות לטובה ולברכה
 
תקשיבו, יש כאן המון השקעה, גם של האחראים על הפורום, וגם של משתמשי הפורום שמשקיעים וכותבים וכו'
ומצפים טיפה טיפה שיתיחסו לזה ויתנו לייק הרגשה טובה למי שהשקיע

שוב, ימשיכו לכתוב ולהשקיע גם אם לא יתנו הרבה לייקים, אבל היכן הרגישות וטיפה הכרת הטוב לתת למי שהשקיע לייק שזה כמו מילה טובה

וכפי שנכתב כאן בהודעות לעיל, המצב הזה בפורום שבקושי עושים לייק זה פחות עושה חשק לכתוב


ולוואי שהדברים יפלו על אוזנים קשובות לטובה ולברכה
באשכול הזה, גם אם רק תעתיק את דברי עצמך שוב ושוב, יתכן ותזכה לכמה לייקים וע"ד שכתב החכם
נראה לי שההודעות [הראשונות] כאן קבלו לייקים כנגד כל המשתתפים עד סוף הדורות...
 
באשכול הזה, גם אם רק תעתיק את דברי עצמך שוב ושוב, יתכן ותזכה לכמה לייקים וע"ד שכתב החכם
אני חולק על דבריך
הלייקים ששמו כאן זה לא בגלל שראו שהכותב 'מבקש' לייק, ממש לא, הכותב לא 'ביקש' לייק, הוא הביא הארה חשובה
מי שעשה לייק הוא מסכים לדברי הכותב!
 
אני חולק על דבריך
הלייקים ששמו כאן זה לא בגלל שראו שהכותב 'מבקש' לייק, ממש לא, הכותב לא 'ביקש' לייק, הוא הביא הארה חשובה
מי שעשה לייק הוא מסכים לדברי הכותב!
מסכים. גם אני לא נתתי לייק להודעה שלא הסכמתי עליה. ופשוט כביעתא בכותחא.

כוונתי היתה שלפעמים יש מי ששוכח "ללייק", ובאשכול זה אינו מצוי כן, ע"ד הגמ' "הוא עצמו מחזר עליו לשורפו מיכל קא אכיל מיניה?!" [לא ציטוט מדוייק]
 
אני חושב שזה לא יעזור כל הדיון פה, המציאות מוכיחה שלא קרה שינוי משמעותי בפורום, יש אנשים שהם יותר עם לב טוב ומפרגנים, ויש שפחות מפרגנים.

מי שבאמת רוצה לעשות שינוי עם זה, קשה לשנות אחרים, צריך שמי שמזדהה עם זה, שהוא יתחיל לעשות יותר לייקים.

אולי אם באמת רוצים לשפר את הפורום, צריך שהמערכת תצא בהודעה לעורר על הדבר הזה, אחרת כפי שכתבנו יש חוסר חשק לכתוב כאן
 
בנושא התודות, אעתיק כאן תגובה שכתבתי בפורום שכן (לחצו על המילה ״תגובה״ לראות את התגובה בפורום המקורי, כדי להבין חלק מהנושא שהכנסתי בתגובה)

טוב, כיוון שהנושא הזה נפתח, וכמובן שיש כאן ב׳ דעות לכל צד (אולי אפילו ג׳), חשבתי לכתוב משהו.
בבקשה תקראו עד סוף תגובתי לפני שאתם מגיבים בקיצוניות (כי התגובה שלי הולכת להיות קיצונית).
הראש שלי מלא בסוכר כרגע (מטעמים שלא אפרט), מחילה אם אראה שאני כותב בצורה לא הכי תורנית.

אודה על האמת, אנכי בשר ודם, עפר ואפר, ומה אעשה שהבורא ברא אותי אדם רדוד. כשאני עוזר למאן דהוא, תורם וכו׳, עוזר בבית, מכין את החמין, אותי אישית זה מחמם את הלב לקבל הערכה כל דהיא.
שוב, אני בן אדם רדוד, אך בסופו של דבר אני בן אדם.
לא, אני לא מצפה לקבל שום תודה על שום הודעה שלי, אך כשאני נכנס לפעמים לפורום ואני רואה התראות של קבלת תודה, זה מחמם את הלב.
שוב, אני בן אדם רדוד.
לא, אני לא כותב הודעות בשביל לקבל תודה.
כן, אפשר לומר כשאני כותב ומשקיע אני מצפה לקבל תודה, בשולי תודעתי אמנם, כי בתודעה שלי אני יודע שחברי פורום (לתורה) [מורשת מרן] מעריכים מי שמשקיע מעצמו ושופך את הגיגי נפשו, גם אם לא לוחצים על התודה או אומרים זאת בהדיא.
כן, אני יודע שכשאני כותב דברים אישיים על ניסיונותי בחיים וכיו״ב, בד״כ אני אקבל תודה. אך אני לא עושה זאת בשביל זאת ח״ו. אבל משהו בשולי תודעתי אולי כן משפיע עלי לעשות זאת? ייתכן שכן, ייתכן שלא.
האם זה עושה אותי אדם שפל? חומרני? אחד כזה שהופך את פורום (לתורה) [מורשת מרן] לרשת חברתית?
לא אכפת לי.
אני לא מצפה לתודה מאף אחד, אבל כשאני מקבל כזה זה נותן חמימות מעט בלב.
כבר אמרתי שאני בן אדם רדוד, לא אכפת לי שאנשים יחשבו עלי כזאת.
המסקנא שלי אמנם עבור הנושא זה לא אני, אלא למה לעשות עבור זאת רעש.
כולנו קודם כל בני אדם לפני שאנחנו יהודים, ואחרי שאנחנו יהודים ברוך ה׳, ואם עבור יהודי אחד לחיצת תודה עושה לו את היום, מי אני שאמנע זאת ממנו?
ומי שחושב בדעתו שכל הרעיון של נתינת תודה מרגיש מלאכותי, לא ראוי לפורום (תורה) [מורשת מרן] וכו׳, ובכ״ז מעריך את דבריו של מאן דהוא, לכה״פ יכתוב לו בפרטי כפי שכתבו כאן.

תודה לכל מי שקרא את התגובה הארוכה הזו.
לא, אני לא צריך את התודה שלך, זה אני שצריך להודות לך שאתה משקיע לקרוא את התגובה שלי.
 


כתוב את תגובתך
חזור
חלק עליון