זה לא ראיה, אצלו זה סיפור אחר.הר' עובדיה בנו של הגר"א יוסף הניח מהבר מצווה ע"פ הוראתו של מרן זיע"א
יש סיפור אחר, עי' בפרטי.א. מה הסיפור?
ב. באתי לומר שמרן ראה ששומר על הקדושה לכן אמר לו שיכול להניח.
אשמח אם תוכל לשלוח לי גםיש סיפור אחר, עי' בפרטי.
תיקון טעות!הר' עובדיה בנו של הגר"א יוסף הניח מהבר מצווה ע"פ הוראתו של מרן זיע"א
מאורס דינו כרווק או כנשוי?
בילקוט יוסף סימן לד הערה ג' עמ' תקצו תקצז הביא שם תשובה ממרן זצ"ל שבדרך כלל אין לרווק להניח אלא א"כ יודע בעצמו שיכול לשמור מחשבתו מהרהורים ע"ש. וכ"כ בארחות מרן פרק ד עמ' קכא
הוא חידוש, כי לכאו' מצד קדושה יתרה יש טעם יותר לאסור כאן. וכמ"ש ג"כ לעיל הרב @קורסיה, ואולי הכל לפי העניין.מתוך "הנישואין בהלכה ובאגדה"
הצג קובץ מצורף 6696
מאורס דינו כרווק או כנשוי?
מוחזקני בחתן מאורס כרבי בנימין שליט"א שיכול להניח כבר עתה דפקיע שמיה בקדושה וטהרה וחסידות יתירהמאורס הוא רווק גמור ויכול להיות לו יותר הרהורים מרווק כיון שעסקו עם אשה
כיהודה ועוד לקרא גא"מ.מוחזקני בחתן מאורס כרבי בנימין שליט"א שיכול להניח כבר עתה דפקיע שמיה בקדושה וטהרה וחסידות יתירה
מוחזקני בחתן מאורס כרבי בנימין שליט"א שיכול להניח כבר עתה דפקיע שמיה בקדושה וטהרה וחסידות יתירה
כבר אמר מי שאמר: "הרבה טועים בי"...כיהודה ועוד לקרא גא"מ.
ויכול להניח גם שימושא רבה.
בספרו של הרב נקי על הנישואין בהלכה ובאגדה כתב בשם מרן שליט"א שכבר מהאירוסים יניח רבינו תם,עיין שם.מאורס דינו כרווק או כנשוי?
כבר הבאתי זאת לעיל...בספרו של הרב נקי על הנישואין בהלכה ובאגדה כתב בשם מרן שליט"א שכבר מהאירוסים יניח רבינו תם,עיין שם.