בעקבות דברי מרן הראש"ל שליט"א במוצ"ש פינחס, שלא לעשות גם ווארט וגם אירוסין, הן משום ההוצאות המרובות, שיש יותר לחסוך כדי לעזור לדירה לחתן ולכלה.
והן משום ביטול תורה, שהבחורים צריכים לבוא פעמיים.
[מי שיכול להעלות את דברי מרן שליט"א בנושא הנ"ל, יבורך]
צריך להעלות את העניין לסדר היום, יותר נכון שכאשר מרן שליט"א מדבר בנושא, מידברין דבריו בבי מדרשא ובבתי ישראל.
אבל צריך לחשוב בעידן הזה שהיוקר יאמיר, ומחירי השכירות גבוהים והזו"צ בקושי מסתדרים בחיי היום יום.
כמה חשוב שמרן שליט"א מעלה את הנושא, ובפרט בציבור שלנו, שישנם עדיין כאלו שמתחשבים באיזה דודים וקרובים [כי לא נעים לעשות באולם פשוט ואוכל רגיל] ולכן מוציאים הון רב על אולם מפואר וכיוצא, ומבזבזים יותר מחומש על לילה אחד שבין רגע חלף הלך לו.
צריך לדעת במה ראוי וכדאי להשקיע, כמו אחינו האשכנזים - הליטאים בפרט, שמתחייבים לחתונה, כי חוסכים כדבעי כדי להעלות את הזו"צ על דרך המלך. ואכמ"ל
והן משום ביטול תורה, שהבחורים צריכים לבוא פעמיים.
[מי שיכול להעלות את דברי מרן שליט"א בנושא הנ"ל, יבורך]
צריך להעלות את העניין לסדר היום, יותר נכון שכאשר מרן שליט"א מדבר בנושא, מידברין דבריו בבי מדרשא ובבתי ישראל.
אבל צריך לחשוב בעידן הזה שהיוקר יאמיר, ומחירי השכירות גבוהים והזו"צ בקושי מסתדרים בחיי היום יום.
כמה חשוב שמרן שליט"א מעלה את הנושא, ובפרט בציבור שלנו, שישנם עדיין כאלו שמתחשבים באיזה דודים וקרובים [כי לא נעים לעשות באולם פשוט ואוכל רגיל] ולכן מוציאים הון רב על אולם מפואר וכיוצא, ומבזבזים יותר מחומש על לילה אחד שבין רגע חלף הלך לו.
צריך לדעת במה ראוי וכדאי להשקיע, כמו אחינו האשכנזים - הליטאים בפרט, שמתחייבים לחתונה, כי חוסכים כדבעי כדי להעלות את הזו"צ על דרך המלך. ואכמ"ל