• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

האם יש בעיה במילות השיר "ויהיה לי עוד יותר טוב"

אך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם, [כיון שאין להם שייכות למחבר השיר ורק לזמר].
באמת מילים בלי קשר
באמת יהיה לנו יום חג, ואם זה יהיה בעונה מן הסתם רובם יאכלו אבטיח.
במחילה מכבוד כולכם רואים שאין לכם עסק עם צעירים, יש לזמר הזה שיר אחר שנקרא אבטיח ושם הוא אומר אז יאלה תביא את המשיח נפרוס שטיח נאכל אבטיח, והוא חושב שכולם מכירים את כל השירים שלו...
זה חסום בנטפרי אין לי אפשרות לראות את המילים בדיוק
 
אך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם,
באמת מילים בלי קשר
זהו !!! כל השירים טובים ..... כל הזמרים מצוינים...... רק נתפסו על הזמר הנ''ל תלמיד של הצדיק ר' שלום ארוש שליט''א (אגב הזמר הנ''ל יש לו מכשיר כשר של ועדת הרבנים) מה מפריע דוקא בשיר שכולם שרים אתו אם זה מהחרדים (כולל רבנים ) ועד אחרון החילונים אז בסדר הוא הזכיר אבטיח מה כואב לכם מה כל כך נורא יש איסור לשיר שנאכל אבטיח ? ''יש למחוק'' ? למה ? אתם יודעים בכלל כמה התחזקו מהשיר הזה באמונה בה' יתברך
האם באמת הכצעקתה !!!!!
 
האם מותר לשיר את השיר עוד יותר טוב מצד הכפירה? הגאון רבי יוסף אביטבול שליט”א במח”ס שערי יוסף עונה:
במענה לשאלת רבים האם מותר יש כפירה בשיר שנכתב ע”י הרב שלום ארוש שליט”א שאומרים שיהיה עוד יותר טוב, ובשו”ע סי’ ר”ל ס”ה כתב “לעולם יהיה אדם רגיל כל מאי דעביד רחמנא לטב עביד”, אך בודאי שאן זה כפירה כיון שהוא רק בקשה.

ואיזה חכ”א אחד מחמת הספק השיב “שיש שירים טובים יותר”, שאלתי בכל זה להגאון הגדול רבי שמאי קהת הכהן גרוס שליט”א במח”ס שו”ת שבט הקהתי, והשיב שאפשר לשיר, ואין בזה שום כפירה, ולכן אפשר לשיר אותו,
אך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם, [כיון שאין להם שייכות למחבר השיר ורק לזמר].
מחילה אבל דבר זה בכלל לא נושא לדיון לא שם ולא כאן, איזה צד יש לומר שלא לשמוע את השיר.
חלילה וחס לומר עוד כפירה על דבר כזה. חלילה.
מי שלומד בעיון את סוגיות האמונה והבטחון יודע שאין כלל נדון על השיר הזה, זה שיר טהור שמרמז בתוכו הרבה מיסודות האמונה והבטחון.

ולא לחינם זכה השיר שבכל תפוצות ישראל שרים אותו, דבר שלא היה מימות עולם כמדומני, זה מראה את יד ה' שהשיר זכה לסייעתא דשמייא גדולה, כיון שהוא מלא וגדוש באמונה טהורה בה' יתברך!
 
 
במחילה מכבוד כולכם רואים שאין לכם עסק עם צעירים, יש לזמר הזה שיר אחר שנקרא אבטיח ושם הוא אומר אז יאלה תביא את המשיח נפרוס שטיח נאכל אבטיח, והוא חושב שכולם מכירים את כל השירים שלו...
זה חסום בנטפרי אין לי אפשרות לראות את המילים בדיוק
"ויאללה, תביא כבר ת'משיח, ה' אני לא מצליח, ואין לי שום מושג, בא תביא כבר ת'משיח, נפרוס לו ת'שטיח, נאכל גם אבטיח, יהיה לנו יום חג". עכ"ל.
 
זהו !!! כל השירים טובים ..... כל הזמרים מצוינים...... רק נתפסו על הזמר הנ''ל תלמיד של הצדיק ר' שלום ארוש שליט''א (אגב הזמר הנ''ל יש לו מכשיר כשר של ועדת הרבנים) מה מפריע דוקא בשיר שכולם שרים אתו אם זה מהחרדים (כולל רבנים ) ועד אחרון החילונים אז בסדר הוא הזכיר אבטיח מה כואב לכם מה כל כך נורא יש איסור לשיר שנאכל אבטיח ? ''יש למחוק'' ? למה ? אתם יודעים בכלל כמה התחזקו מהשיר הזה באמונה בה' יתברך
האם באמת הכצעקתה !!!!!
מצטרף לכל מילה
 
זה הכל גזור הדבק ממכלול והאינטרנט
הלא ידעת אם לא שמעת שככה כותבים היום תשובות
כל הרבנים "הגאונים האדירים המפוצצים" למיניהם שכל שבוע מוציאים שני ספרים, מה חשבת, איך זה קורה?
 
אך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם, [כיון שאין להם שייכות למחבר השיר ורק לזמר].
בכל אופן נז"י אלחנן משמרתי נר"ו הוא כנזכר ללא מילות "נאכל וכו' וכדברי כת"ר, עיי"ש האזנה נעימה
 
דרך אגב, ראש הישיבה חכם יהודה חיים צדקה ע"ה, על אדם חולה היה אומר בזה הלשון: "שלא הרגיש טוב",
כמדומה ששמעתי מחכם אברהם יונה לפני כמה עשורים שלא להגיד לא מרגיש טוב, אלא מרגיש לא טוב, כי רק מת לא מרגיש
בכל אופן נז"י אלחנן משמרתי נר"ו הוא כנזכר ללא מילות "נאכל וכו' וכדברי כת"ר, עיי"ש האזנה נעימה
היכן הוא שר
 


כתוב את תגובתך
חזור
חלק עליון