אך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם, [כיון שאין להם שייכות למחבר השיר ורק לזמר].
באמת מילים בלי קשר
במחילה מכבוד כולכם רואים שאין לכם עסק עם צעירים, יש לזמר הזה שיר אחר שנקרא אבטיח ושם הוא אומר אז יאלה תביא את המשיח נפרוס שטיח נאכל אבטיח, והוא חושב שכולם מכירים את כל השירים שלו...באמת יהיה לנו יום חג, ואם זה יהיה בעונה מן הסתם רובם יאכלו אבטיח.
אך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם,
זהו !!! כל השירים טובים ..... כל הזמרים מצוינים...... רק נתפסו על הזמר הנ''ל תלמיד של הצדיק ר' שלום ארוש שליט''א (אגב הזמר הנ''ל יש לו מכשיר כשר של ועדת הרבנים) מה מפריע דוקא בשיר שכולם שרים אתו אם זה מהחרדים (כולל רבנים ) ועד אחרון החילונים אז בסדר הוא הזכיר אבטיח מה כואב לכם מה כל כך נורא יש איסור לשיר שנאכל אבטיח ? ''יש למחוק'' ? למה ? אתם יודעים בכלל כמה התחזקו מהשיר הזה באמונה בה' יתברךבאמת מילים בלי קשר
מחילה אבל דבר זה בכלל לא נושא לדיון לא שם ולא כאן, איזה צד יש לומר שלא לשמוע את השיר.האם מותר לשיר את השיר עוד יותר טוב מצד הכפירה? הגאון רבי יוסף אביטבול שליט”א במח”ס שערי יוסף עונה:
במענה לשאלת רבים האם מותר יש כפירה בשיר שנכתב ע”י הרב שלום ארוש שליט”א שאומרים שיהיה עוד יותר טוב, ובשו”ע סי’ ר”ל ס”ה כתב “לעולם יהיה אדם רגיל כל מאי דעביד רחמנא לטב עביד”, אך בודאי שאן זה כפירה כיון שהוא רק בקשה.
ואיזה חכ”א אחד מחמת הספק השיב “שיש שירים טובים יותר”, שאלתי בכל זה להגאון הגדול רבי שמאי קהת הכהן גרוס שליט”א במח”ס שו”ת שבט הקהתי, והשיב שאפשר לשיר, ואין בזה שום כפירה, ולכן אפשר לשיר אותו,
אך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם, [כיון שאין להם שייכות למחבר השיר ורק לזמר].
![]()
הצדיק הרב דב קוק מטבריה: "אין חשש במילות השיר עוד יותר טוב" - כל רגע
הפולמוס סביב השיר 'עוד יותר טוב' הגיע גם לצדיק של טבריה רבי דב קוק שבתיעוד וידאו נחשף לפולמוס שנוצר ואמר ושאין חשש במילים, שהרי המטרה המרכזית היא "חיזוק" ואין כאן "קטע ללימוד". צפוwww.kore.co.il
"ויאללה, תביא כבר ת'משיח, ה' אני לא מצליח, ואין לי שום מושג, בא תביא כבר ת'משיח, נפרוס לו ת'שטיח, נאכל גם אבטיח, יהיה לנו יום חג". עכ"ל.במחילה מכבוד כולכם רואים שאין לכם עסק עם צעירים, יש לזמר הזה שיר אחר שנקרא אבטיח ושם הוא אומר אז יאלה תביא את המשיח נפרוס שטיח נאכל אבטיח, והוא חושב שכולם מכירים את כל השירים שלו...
זה חסום בנטפרי אין לי אפשרות לראות את המילים בדיוק
מצטרף לכל מילהזהו !!! כל השירים טובים ..... כל הזמרים מצוינים...... רק נתפסו על הזמר הנ''ל תלמיד של הצדיק ר' שלום ארוש שליט''א (אגב הזמר הנ''ל יש לו מכשיר כשר של ועדת הרבנים) מה מפריע דוקא בשיר שכולם שרים אתו אם זה מהחרדים (כולל רבנים ) ועד אחרון החילונים אז בסדר הוא הזכיר אבטיח מה כואב לכם מה כל כך נורא יש איסור לשיר שנאכל אבטיח ? ''יש למחוק'' ? למה ? אתם יודעים בכלל כמה התחזקו מהשיר הזה באמונה בה' יתברך
האם באמת הכצעקתה !!!!!
תודה רבה
זה הכל גזור הדבק ממכלול והאינטרנט
הלא ידעת אם לא שמעת שככה כותבים היום תשובותזה הכל גזור הדבק ממכלול והאינטרנט
אולי הפוך,זה הכל גזור הדבק ממכלול והאינטרנט
הלוואי שכך היה המצבשכל שבוע מוציאים שני ספרים
בכל אופן נז"י אלחנן משמרתי נר"ו הוא כנזכר ללא מילות "נאכל וכו' וכדברי כת"ר, עיי"ש האזנה נעימהאך המילים “נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג” יש למחוק, ואין לשיר אותם, [כיון שאין להם שייכות למחבר השיר ורק לזמר].
תראה הוא כתב בעצמו שזה ממכלולאולי הפוך,
המכלול והאינטרנט לקחו את זה ממנו.
ואמנם פעם דיבר הרב על גניבת ד"ת בספרים,
אבל כשלא יודעים, הוי דן וכו'.
והרב מוצפי אומר שלא חש בטוב.דרך אגב, ראש הישיבה חכם יהודה חיים צדקה ע"ה, על אדם חולה היה אומר בזה הלשון: "שלא הרגיש טוב",
כמדומה ששמעתי מחכם אברהם יונה לפני כמה עשורים שלא להגיד לא מרגיש טוב, אלא מרגיש לא טוב, כי רק מת לא מרגישדרך אגב, ראש הישיבה חכם יהודה חיים צדקה ע"ה, על אדם חולה היה אומר בזה הלשון: "שלא הרגיש טוב",
היכן הוא שרבכל אופן נז"י אלחנן משמרתי נר"ו הוא כנזכר ללא מילות "נאכל וכו' וכדברי כת"ר, עיי"ש האזנה נעימה