איפה כבודו ראה שלא חזר בו? כתב רק שמותר להאכיל, והשווה לדין משחק בשבת שמותר רק לקטנים, ובברכות התיר אף לגדולים. וז"ל בעמ' תקעח': "וע' ילקו"י ברכות א' שהבאנו להתיר לטלטל תוכי האכלת יד וכו' ומ"מ מרן אאמו"ר זיע"א בחזו"ע כתב גבי כדור דההיתר הוא רק לילדים קטנים, ולכאורה לא יהא דין בעלי חיים להתשעשע קל יותר מכדור, ולפיכך ההיתר בבע"ח אלו יהיה רק לקטנים או לגדולים אם הוא כדי להרגיע הקטנים מבכיים, או להאכלתם". מפורש הגביל את מה שכתב בברכות
בתחילה כתב לאסור מגבונים בשבת אלא אם כן מנייר ואחכ בשבת החדש ב כ' שאף בכל סוג של מגבונים העושה בחוזק אין בזה איסור.
ע''ש כי איני מדייק בלשון וכותב מהזיכרון.
בתחילה כתב לאסור מגבונים בשבת אלא אם כן מנייר ואחכ בשבת החדש ב כ' שאף בכל סוג של מגבונים העושה בחוזק אין בזה איסור.
ע''ש כי איני מדייק בלשון וכותב מהזיכרון.