תוכל להעלות או לכתוב מה כתבו שם?@בנימין לוריא
אם תרצה עוד דוג' תוכל לעיין במשנב עמודי הוראה סי' רסז רס''ח
תוכל להעלות או לכתוב מה כתבו שם?@בנימין לוריא
אם תרצה עוד דוג' תוכל לעיין במשנב עמודי הוראה סי' רסז רס''ח
כמדומני שהוא לא כתב במפורש בילקו"י שלא לברך, ממילא מש"כ בהקדמה לילקו"י ברכות מהדו' תשפ"ד (עמ' ל"ז) שכן לברך, לא בא לאפוקי ממה שנכתב לפני כן.וכן שהשיב לי לא לברך על בין השמשות שישן ברכות התורה
אתה ציינת לילקוי ברכות החדש שכתב מפורשהוא כתב כן מפורש בילקו"י?
תיקנתי את ההודעה שיהיה מובן מה כוונתי.אתה ציינת לילקוי ברכות החדש שכתב מפורש
במכתב שכתב לי הוא כתב מפורש לא לברךכמדומני שהוא לא כתב במפורש בילקו"י שלא לברך, ממילא מש"כ בהקדמה לילקו"י ברכות מהדו' תשפ"ד (עמ' ל"ז) שכן לברך, לא בא לאפוקי ממה שנכתב לפני כן.
אין לך אוצה''ח?תוכל להעלות או לכתוב מה כתבו שם?
אז זהו, שזה נידון במקום השני שהבאתי אליו קישור לעיל.במכתב שכתב לי הוא כתב מפורש לא לברך
דנים מה המחבר חזר בו לא מה ספרי ילקוי חזרו בהם
לכן גם אם כתב מכתב ואח''כ בס' זה אחרת יש לציין
לא.אין לך אוצה''ח?
הוספתי כאן בכותרת את המילה 'בספריו'. עכשיו זה טוב?אולי למען הסדר הטוב תשנה בכותרת של אחד מהשירשורים כדי שהדגש יהיה מובן
ראיתי, ולא הצלחתי למצוא איך זה מתקשר לענייננו...לגבי הבקשה - עי' במייל
הוא כתב כמה מקומות שילקוי שבת מהדורא קמא שינה בו במהדורא בתרא וחלק מהם מחמת חזו'עראיתי, ולא הצלחתי למצוא איך זה מתקשר לענייננו...
זה כבר עבודה יותר קשה, כי יותר קשה לי להשיג את המקורות הישנים.ברם אם אפשר לצרף מקור ישן מול מקור חדש לתועלת המעיינים