איך יתכן שמאכל מסוים במקום מסוים נתירו באכילה, ובמקום אחר נאסרנו באכילה?
[לא מדובר שבדבר יש מחלוקת הפוסקים ובכל מקום דר פוסק אחר (במקומו של ריה"ג אכלו בשר עוף בחלב...), או במנהגי עדות או מקומות, שאלה נהגו איסור ואלה נהגו בדבר מסוים היתר, או בגזרה שגזרו באותו מקום על אותו מאכל וכד']
לי יש שתי דוגמאות, ואשמח שחברי הפורום יעלו דוגמאות נוספות!
[לא מדובר שבדבר יש מחלוקת הפוסקים ובכל מקום דר פוסק אחר (במקומו של ריה"ג אכלו בשר עוף בחלב...), או במנהגי עדות או מקומות, שאלה נהגו איסור ואלה נהגו בדבר מסוים היתר, או בגזרה שגזרו באותו מקום על אותו מאכל וכד']
לי יש שתי דוגמאות, ואשמח שחברי הפורום יעלו דוגמאות נוספות!
נערך לאחרונה: