אשמח אם א' מהחברים יכול לתת לי המחשה האיך ההלכה הבא יכול להיות למעשה בזמן הזה
שולחן ערוך הלכות שבת סימן ש"ב סעיף ד
מכבש (הוא כלי שכובשין בו בגדים אחר הכביסה, והם שתי לוחות זה על זה והבגדים ביניהם), של בעל הבית מתירין אותו ליטול ממנו בגדים לצורך השבת; ושל אומן, אסור מפני שהוא תחוב בחזקה והתרתו דומה לסתירה.
שולחן ערוך הלכות שבת סימן ש"ב סעיף ד
מכבש (הוא כלי שכובשין בו בגדים אחר הכביסה, והם שתי לוחות זה על זה והבגדים ביניהם), של בעל הבית מתירין אותו ליטול ממנו בגדים לצורך השבת; ושל אומן, אסור מפני שהוא תחוב בחזקה והתרתו דומה לסתירה.